גוף נוסף נרתם לטובת נפגעי המלחמה

חשמל בסוכה

חברת החשמל תעניק פטור מלא מתשלום לתושבי עוטף עזה

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, סיפר בראיון לרדיו צפון על הקמת קרן שתממן את חשבונות החשמל בישובי העוטף קרן נוספת מסייעת למי שסובלים ממצוקה כלכלית בכל רחבי הארץכמו כן פועלים צוותים מתוגברים של החברה לספק חשמל בחזית, בתיאום עם כוחות הביטחון

בשורה חשובה ומשמחת מאוד לתושבי עוטף עזה: חברת החשמל הקימה קרן ייעודית שתממן את חשבונות החשמל שלהם, כך שהם עצמם יזכו לפטור מלא.

מי שבישר על כך הוא מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, בראיון בתוכנית הרדיו "באים בטוב". "מילת המפתח מבחינתי היא חמלה", הדגיש מנכ"ל חברת החשמל, שמפעילה קרן נוספת המסייעת לאוכלוסייה הנזקקת בכל חלקי הארץ. קרן זו פועלת בשיתוף הקרן לידידות.

בין היתר סיפר שפיגלר גם על התנהלות החברה החשובה בזמן המלחמה. שפיגלר תיאר כיצד עובדי חברת החשמל השלימו את החזרת רשת החשמל למצב תקין לחלוטין בכל הישובים שנפגעו ב-7.10. בנוסף מגיעים העובדים, עם ציוד מגן מתאים, לכל מקום בחזית בו יש צורך ונעשית פנייה על-מנת להבטיח חיבור לחשמל. עוד מקום שבו תרמה החברה לביטחון אזרחי המדינה הוא כביש חדש שנסלל בשומרון על-מנת לעקוף את חווארה: "צוותים גדולים מאוד הגיעו לאתר, בתיאום עם כוחות הביטחון, והשלימו את כל העבודות שנדרשו כדי שאפשר יהיה לפתוח את הכביש", סיפר שפיגלר.

בשורה נוספת לציבור הרחב היא מכירת תחנת הכוח אשכול לחברת "דליה אנרגיה" בסכום של 9 מיליארד ₪. המכירה הינה חלק מהרפורמה שנועדה להגביר את התחרות בשוק החשמל, על-מנת לשפר את איכות השירות. שפיגלר הבהיר כי רווחי העסקה לא יישארו ברשות החברה אלא ינותבו לטובת אזרחי ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.