אומ"ץ מחזקת את הנשיא הרצוג: "ביכולתך להביא את הצדדים להסכמה רחבה"

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד
יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

אומ"ץ ממשיכה לפעול במרץ על-מנת למנוע הידרדרות לכאוס בתנועה מתריעים מפני תוהו ובוהו ביטחוני עקב פיטורי גלנט, וקוראים לנשיא לפעול לביטול ההחלטה יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד להרצוג: "אנו שמים מבטחנו בך כי תוביל לדרך הנכונה לטובת המדינה, ביטחונה וכלכלתה"

לפני למעלה מחודשיים פנתה תנועת אומ"ץ לנשיא המדינה יצחק הרצוג בבקשה כי ינצל את מעמדו הציבורי לטובת הרגעת הרוחות, וכי יוביל מהלך שיאפשר הגעה להסכמה רחבה לגבי שינויים במבנה המשטר בישראל. כעת, לאחר שראש הממשלה נתניהו הודיע על השהיית החקיקה לטובת הידברות, מבקשים ראשי אומ"ץ לשלוח להרצוג מסר של תודה וחיזוק.

"כישרונותיך כי רבו ישכילו להביא את הצדדים לפשרה", כתבו לנשיא יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית עו"ד יצחק מינא. "אין לנו אלא אדם אחד שיכול להוציאנו מן הבוץ ולמנוע כאוס מוחלט במדינה".

פליצ'ה פלד הדגיש כי מהלכי הממשלה, שהנשיא קרא לעצור, גרמו נזק ניכר לכלכלה הישראלית ועוד יותר מכך לביטחון המדינה: "מדבריהם של מומחים בתחום, לרבות נדב ארגמן ראש השב"כ לשעבר, מצאנו כי נוצרו סדקים עמוקים במערכת הביטחון". בהקשר זה ציינו באומ"ץ כי הדחת שר הביטחון יואב גלנט הינה מעשה לא ראוי. התוצאה עלולה להיות תוהו ובוהו, ועל כן הרצוג מתבקש להתערב גם בסוגיה זו: "רק לך כבוד הנשיא יש את הסמכות המוסרית לבוא בדברים ולשכנע את אלה המבקשים לפטרו".

פניית ראשי אומ"ץ לנשיא המדינה נחתמה במסר מפוכח אבל אופטימי: "לרפורמה המשפטית אין אח ורע בתולדות ארצנו. אנו שמים מבטחנו בך ומאמינים כי תוביל לדרך הנכונה לטובת מדינת ישראל, ביטחונה וכלכלתה. אנו מחזקים במלוא העוצמה את ידיך להמשיך בדרך זו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.