הותר לפרסום פרשיית "משפט שדה"- שוטרי מחוז צפון עצרו 2 חשודים שניסו לחסל 3 גברים לאחר דיון בבית המשפט כנקמה על רצח משנת 2021. בסיום חקירתם הוגש כנגדם כתב אישום בגין נסיון רצח

תמונה מנסיון הרצח.
תמונה מנסיון הרצח. קרדיט: משטרת ישראל

בתאריך 27/02/23 סמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות נסיון חיסול מחוץ למסעדה בעיר שפרעם. 2 חשודים הגיעו לחניית המסעדה כשאחד מהם אוחז אקדח וממרחק של מטר ניסה לבצע ירי לעבר 3 גברים שישבו באותו הזמן ברכבם.

הירי לא צלח בעקבות מעצור באקדח ונפילה של המחסנית ממנו,החשודים נמלטו מהזירה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום הארוע ופתחו בחקירה שעברה ליחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב העמקים במשטרת מחוז צפון.

מחומר החקירה עלה כי זמן קצר קודם לכן התנהל דיון בבית המשפט בנצרת שעניינו דיון הוכחות בתיק רצח משנת 2021 בו נרצח אחיו של אחד מהנאשמים. בדיון נכחו 3 גברים(משפחתו של הנאשם ברצח) שהיו היעד לנסיון החיסול לאחר הדיון.

עוד עלה מהחקירה כי בסיום דיון אחיו של הנרצח (הנאשם בנסיון חיסול) התנהג בצורה מחשידה יחד עם הנאשם הנוסף עקבו אחר הרכב של בני משפחת הנאשם ברצח שנכחו בדיון עד לשפרעם, שם בוצע ניסיון החיסול כנקמה על רצח האח שתועד במצלמות האבטחה.

בפעולות חקירה מיומנות מצליחים החוקרים להתחכות אחר זהות החשודים שנעצרו והבוקר בסיום חקירתם וגיבוש תשתית ראייתית יוגש באמצעות פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים של הנאשמים בגין נסיון רצח ועבירות נוספות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.