הודעה משותפת לדוברות שב"כ ודוברות המשטרה

מצטפא ראמי טחאינה, תושב שפרעם, צעיר כבן 22, אשר שהה בג׳נין באופן תדיר.
מצטפא ראמי טחאינה, תושב שפרעם, צעיר כבן 22, אשר שהה בג׳נין באופן תדיר.

הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית(ימ"ר) של משטרת מחוז צפון נעצר לאחרונה מצטפא ראמי טחאינה, תושב שפרעם, צעיר כבן 22, אשר שהה בג׳נין באופן תדיר.

בחקירתו בשב״כ ובמשטרה עלה כי לקח חלק בתקיפת כוחות צה"ל במהלך מבצע ״בית וגן״ בג׳נין שהתקיים ביולי 2023, השליך מטען לעבר כוחות צה״ל ויידה אבנים. עוד עולה במסגרת החקירה כי הנאשם לקח חלק בהפרות סדר שהתקיימו באירועי ״שומר החומות״ במאי 2021 בשפרעם מול כוחות המשטרה.

בנוסף לאמור עולה כי הנאשם פרסם דברי שבח ואהדה לפעולות טרור וכן העביר מידע אודות כוחות צה״ל בג׳נין.

ממצאי החקירה בשב״כ וביחידה המרכזית של מחוז צפון מלמדים על קשר ממשי של הנאשם עם גורמים שונים באיו״ש, וכן על לקיחת חלק בפעולות שונות באיו״ש במעידות על הזדהות עם חיי תושבי יהודה ושומרון. כמו כן, אותרו ממצאים המעידים על עיסוק הנאשם באמצעי לחימה וירי באירועים שונים.

בגין מעשיו האמורים, ועל סמך המידע שהתקבל במהלך החקירה, הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה היום 6.5.2024 כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז חיפה המייחס לנאשם עבירות שונות ביניהן עבירות של מעשי טרור בגין זריקת המטען, העברת מידע לאויב ועבירות נשק.

מדובר במקרה נוסף שבו אזרח ישראלי אשר מחלק את זמנו בין שטחי איו״ש וישראל, מסייע לתשתיות טרור פלסטיניות ביהודה ושומרון. שב״כ ומשטרה ימשיכו לפעול מול אוכלוסייה זו וינקטו באמצעים העומדים לרשותם על מנת לסכל כל איום ולמצות את הדין בחומרה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.