הקרוואן, להקת הייצוג של תנועת הצופים, תחגוג ביום שלישי הקרוב 50 שנה להקמתה

קרדיט: יח"צ הצופים,

מה המשותף לאיה כורם, אורלי וילנאי ואילן בירנפלד? כולם היו בקרוואן שחוגג היסטוריה בת 50 שנה

הקרוואן, להקת הייצוג של תנועת הצופים בקהילות היהודיות בארצות הברית, תערוך אירוע חגיגי שיתקיים באמפי וואהל בתל אביב, ב-12 בספטמבר, בשעה 19:00

זה קורה אחת לשנה באזור הקיץ. להקת הקרוואן של תנועת הצופים, יוצאת למסע מחוף לחוף בארצות הברית, על מנת לפגוש את הקהילות היהודיות ולחבר אותם לרוח הישראלית בשירים וריקודים תוצרת הארץ.

כל זה התחיל לפני חמישים שנה, בשנת 1973, כשברגע ההוא היו שם רק עשרה מחניכי הצופים שליוו את עצמם בגיטרה ואקורדיון, ובהמשך צבר תאוצה והפך להצלחה מסחררת. עם השנים הפכה המשלחת לתוכנית נחשקת, המעבירה את חבריה תהליך מרגש של היחשפות לעולם היהודי והיקשרות למדינת ישראל. קהל היעד- חניכי המחנות היהודיים בארה“ב – זוכים להכיר את מיטב הנוער הישראלי ובאמצעותו לחדש את זיקתם לישראל.

כמו בלהקות הצבאיות, גם בקרוואן היו לא מעט שהתחילו שם את הקריירה שלהם. איה כורם, מהזמרות הבולטות של שנות האלפיים, התחילה את הקריירה הבימתית שלה במחזור שנת 1997. כמה שנים לפניה היו שם גם אורלי וילנאי, נועה ירון, בן שני, אילן בירנפלד וניצב בדימוס, אלון לבבי, שהיה סגן מפכ"ל משטרת ישראל. ואם זה לא מספיק אז בין הבוגרים יש גם את יונה לייבזון מחדשות 12, עומר ירדני מחדשות 13, הזמרת והשחקנית אילי עלמני, וגם שירה בגין, נכדתו של השר לשעבר בני בגין ונינתו של ראש הממשלה, מנחם בגין.

באירוע שיתקיים ביום שלישי בשבוע הבא יתקיים מפגש מיוחד ומרגש, בו ייטלו חלק מאות בוגרים של להקת הקרוואן, ובהם הבוגרים הראשונים של הלהקה, לצד במאים, מפיקים וכותבים שעבדו איתה לאורך השנים.

קרדיט: יח"צ הצופים,

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.