פסטיבל השוקולד ה-5 של ישראל בנוף הגליל

פסטיבל השוקולד נוף הגליל

מופעי ילדים, מייצגי ענק, סדנאות, תחרויות ויצרני השוקולד הגדולים במזרח התיכון בממלכת השוקולד של ישראל!

נוף הגליל, חול המועד סוכות, 11-13.10.2022, ללא תשלום!

לאחר שנתיים של הפסקת קורונה, הפסטיבל הכי מתוק של ישראל חוזר לנוף הגליל –  גדול יותר, מתוק יותר ומושקע הרבה יותר.

במהלך חול המועד סוכות, בין התאריכים 11-13/10  עיריית נוף הגליל תקיים את פסטיבל השוקולד של ישראל בסיוע שותפים רבים ובתוכם שלושת יצרני  השוקולד והממתקים הפועלים בעיר – עלית שטראוס, "כרמית" ו"אפיפית".

כל אירועי הפסטיבל יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. מארגני הפסטיבל מבטיחים להמוני בית ישראל הנאה מתוקה מארומת השוקולד העוטפת את העיר והזדמנות בלתי רגילה להציץ לקסם השוקולד וליהנות משפע סדנאות, חוויות, מיצגים ופעילויות סביבו.

הפסטיבל יתקיים במתחם 'נופארק' – נוף הגליל שנפתח לפני כשנה, משתרע על פני 69 דונם ונחשב לאחד הפארקים העירוניים הגדולים בישראל בו פועלים גן בוטני הגדול בצפון והפלנטריום המשוכלל בארץ.

הפסטיבל יפתח ב-11.10 ב-19:00 בערב במופע מיוחד של אחד הזמרים המובילים בישראל – אברהם טל באמפי פארק החדש שבנופארק ובו 5,000 מקומות ישיבה. את פניהם של הבאים יקבלו מיצגי שוקולד והפתעות מתוקות.

בשני הימים הבאים של הפסטיבל 12 ו 13 באוקטובר הפארק כולו יהפוך לממלכת השוקולד של ישראל. ברחבי הממלכה יוצבו מגוון ענק של מייצגים מיוחדים משוקולד, יתקיימו לא פחות מ 15 סדנאות שוקולד טעימות ומתוקות לכל המשפחה, שולחנות פונדו, ומגוון ענק של אטרקציות.

 במתחם האמפי-פארק, על במת הממלכה, יתקיימו 4 מופעי ענק לילדים: יובל המבולבל, דוד חיים, משפחת ספיר ומני ממטרה, אם זה לא מספיק – לצד מופעים אלו בבמה נוספת ברחבי הפארק יתקיימו הצגות הילדים 'עמי ותמי' ו-צ'ארלי בממלכת השוקולד, אומני נוף הגליל יופיעו על במת הכשרונות שתהיה פתוחה גם לקהל הרחב. כל המופעים ללא תשלום!

בלב 'ממלכת השוקולד', יוקם אוהל השוקולטיירים, שם תוכלו להתרשם ולרכוש מגוון מתוקים מיוחדים שהכינו השוקולטיירים הבולטים בגליל בפרט ובישראל בכלל. בנוסף, יתקיים שעשועון נושא פרסים הסובב כמובן את עולם השוקולד ושלושת ימי הפסטיבל יינעלו בתחרות בה תיבחר 'עוגת השוקולד של ישראל' על ידי צוות שופטים מובילים.

כל אירועי הפסטיבל פתוחים לקהל הרחב, אירוע הפתיחה יתקיים ב 11.10 החל מהשעה 19:00 בערב והפסטיבל עצמו יתקיים ב-12-13.10, חול המועד סוכות, בין השעות 11:00-18:00. לצד אירועים אלו, ברחבי 'נופארק' תמצאו מגוון ענק של מתקני משחק ושעשועים לילדים ונוער ללא עלות. בנוסף, המשפחות יוכלו להנות ממגוון אטרקציות בתשלום סמלי וכרטיסים משולבים מיוחדים: גן חיות קסום, גן בוטני, פלנטריום בינלאומי מרשים ומשוכלל ואטרקציות נוספות שיהפכו את החג שלכם לחגיגה של ממש.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט,: "לאחר שנתיים של הפוגה מאולצת בשל הקורונה אני שמח ונרגש להזמין את תושבי נוף הגליל ובית ישראל לחגוג את פסטיבל השוקולד ה-5. הפכנו את נוף הגליל לעיר המתוקה בישראל והפסטיבל יהיה השנה מושקע יותר, עשיר יותר, מגוון  יותר ומפתיע יותר בכל מתחמי האטרקציות, והכל בחינם – ללא תשלום. ממלכת השוקולד בנופארק – הפארק העירוני הגדול בצפון ומהיפים בישראל – תארח אתכם באהבה ותפתח לכם את השנה החדשה בצורה הכי מתוקה וחווייתית. אשמח לראותכם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.