סדר פסח והמימונה הגדולים בעולם  התקיימו על המים

פוזיציה!
פוזיציה!

כ-2,000 נוסעים חגגו את ליל הסדר ואת המימונה באונית הפאר "קראון איריס" של מנו ספנות

 סדר פסח  כהלכתו,  בהשתתפות כ-2,000 נוסעים התקיים בארבע המסעדות שבאוניית הפאר ה"קראון איריס" של "מנו ספנות" בהפלגת פסח , בשעה שהאוניה שטה לרודוס וקפריסין.

בסדרי הפסח  שהתקיימו עם  עורכי סדר , היו בכל שולחן מצות, "קערת פסח" ובקבוקי יין ל- 4 כוסות. ארוחת החג כללה מרכיבים מסורתיים כמו דגים, בשר, ותוספות מיוחדות. בבית הכנסת שבאוניה התקיימו תפילות חג על פי המקובל.

ב"קראון איריס" משגיח כשרות בכל ההפלגות והכל בכשרות של הרב דיין מג'נבה. לפני החג, עברו כל המטבחים והכלים הכשרה מיוחדת. כמו כן הצטיידה האוניה בנמל חיפה בעשרות טונות של מזון ומשקאות "כשרים לפסח" על מנת לעבור את שתי ההפלגות שיהיו במהלך החג וחול המועד.

בהפלגת חול המועד והחג השני, היו על סיפונה של ה"קראון איריס" כ-2,000 נוסעים חלקם נשארו מהפלגת ליל הסדר וכולם חגגו במוצאי החג השני את המימונה. האורחים הופתעו כאשר הוזמנו לחגיגת מימונה כמה שעות לאחר ארוחת הערב.

במסעדה הגדולה של האוניה ציפו למפליגים שפע של מעדני מימונה מסורתיים שכללו מבחר של מתוקים, ריבות, מופלטות חמות, מיני מאפים, חלות מתוקות, עוגיות ועוד כשהכל מקושט ומעוטר בפרחים ועלי נענע.לאחר ברכת "תרבחו ותסעדו", חגגו האורחים בשירים וריקודים מסורתיים בלווי צוותי הבידור של האוניה ובהשתתפות אורחים שהביאו עמם את הבגדים המסורתיים.

.ב"קראון איריס" 11 קומות, 4 מסעדות, המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים ישראלים ובינלאומיים, כולל מופע בידור מהבמות המפורסמות בלונדון עם שירי החיפושיות ועוד. 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו ועוד.

פסח- שולחן סדר עם קערת הסדר ומצות צילום : בוריס ל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.