נהדרות, שמות את הנשים במרכז

ציור פורטרטים נשיים, סדנאות סטיילינג ויוגה, במה ליוצרות מקומיות, הרצאות וסיורים - יום האישה

ציור פורטרטים נשיים, סדנאות סטיילינג ויוגה, במה ליוצרות מקומיות, הרצאות וסיורים – יום האישה הבינלאומי יצויין בשלל אירועים שיתקיימו בעיר במהלך החודש.

מיזם קהילת הדר לרגל יום האשה הבינלאומי החל מחר – ״נהדרות, שמות את הנשים במרכז״ הוא פרי יוזמתן של נשים שנענו לקול קורא להצעת יוזמות קהילתיות.
המיזם מאפשר חשיפה לעשייה הנשית המרשימה אשר מתרחשת ביומיום, בשכונת הדר הכרמל.

בין האירועים השונים שיתקיימו בין התאריכים 9-17 במרץ:
יריד מייקריות – במה ליוצרות מקומיות, שישי של אומנות, מסיבת החלפת בגדים, סדנאות סטיילינג, יוגה ואומנות, הרצאה בשפה הרוסית "להיות אישה בישראל" בנושא זכויות נשים, דיני משפחה, מעמד, מגדר ועבודה, מפגש לארוחה ושיחה עם שפיות מהדר בשוק תלפיות, ציור פורטרטים לנשים במחיר סימלי, הרצאה בנושא עיצוב ומחאות חברתיות, סיורים בעקבות נשים, תכנון עירוני מקדם שוויון מגדרי ועוד.

• אירוע לבעלות עסקים חיפאיות יתקיים במלון לה קאפלה ביום רביעי 8.3 בשעה 17:30. בתכנית תחרות תחפושות והרצאה של ד״ר לירז מרגלית – ״הפסיכולוגיה של השכנוע, עיצוב התנהגות והנעה״.

• ערב תרבותי נשי בחברה הערבית יתקיים ביום שני 13.3 בתיאטרון סרד ויכלול דוכני יצירות נשים, מופע מוזיקלי ״תריו אלכרמל״ והצגה של תיאטרון פרינג׳ נצרת – ״הגברים ממאדים והנשים מנוגה״.

• מרץ נשי בסינמטק חיפה
חגיגת נשיות, קולנוע של נשים וקולנוע על נשים: נשים באמנות פלסטית ובמוזיקה, נשים במאיות וכאלה שמובילות את גורלן, גורל העולם ואת עלילות הסרטים >> https://bit.ly/3Y0Xr1D

רה״ע חיפה, עינת קליש רותם: ״עיריית חיפה היא דוגמה נפלאה לרשות מקומית הפועלת לקידום והטמעה של חשיבה מיגדרית. אני גאה שיותר ויותר נשים הולכות וממלאות תפקידי ניהול בכירים״.

פרטי הארועים המלאים באתר העירוני:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.