כך תפיקו מסיבת פורים מיוחדת, מוצלחת ובלתי נשכחת

מסיבת פורים
קרדיט תמונה: freepik

חג פורים האהוב והשמח בפתח, וזו הזדמנות נהדרת לבתי עסק, ארגונים וחברות להרים אירוע שכולו פאן לעובדים באווירה חגיגית לציון החג, גיבוש הצוות והעלאת המורל. בשונה מערבי צוות אחרים או אירועי חברה רשמיים יותר, אירוע מסיבת פורים מאפשר יצירת חוויה מהנה לכלל הארגון שאינה כרוכה בהכרח בשילוב של תוכן מקצועי או העשרה מיוחדת, ויחד עם זאת מדובר באירוע מרכזי שתורם לחיבור בלתי אמצעי בין שדרות הניהול לעובדי השטח והקצה וכן גם בהגברת המחויבות לארגון.

באם אתם מעוניינים לארגן ולהפיק אירוע מסיבת פורים מוצלח במיוחד, ריכזנו עבורכם כאן את עיקר המרכיבים שכדאי לקחת בחשבון בדרך לטובת הפקה שתעשה לכולם שמח וטוב בימי החג:

  1. ראשית כל, הרכב המשתתפים – מסיבת פורים יכולה להוות כאמור פלטפורמת גיבוש מעולה לצוותים ולמחלקות, ויכולה גם ליצור חיבור נרחב יותר באמצעות הזמנת בני משפחה של העובדים, בני ובנות זוג ו/או ילדים בהתאם לקונספט הרצוי. חשוב להכיר כי לכל אחת מן האפשרויות יתרונות וחסרונות מסוימים, אולם במידה וניתן לשלב יותר מאירוע יחיד במהלך ימי החג מומלץ להפוך את פורים לחוויה משפחתית, להזמין גם את משפחות העובדים וליצור אווירה של ארגון משפחתי חם אשר רואה את רווחת העובד/ת גם מחוץ למקום העבודה.
  • פריים לוקיישן – בחירה של מקום למסיבת פורים דורשת תכנון יסודי מקדים והתייחסות לסוגיות של אווירה מתאימה, הרכב וכמות משתתפים כאמור, אופי המסיבה ותוכנית ההפקה המיועדת, לצד מרכיבים של נגישות וחניה. ככלל, באירועי חברה ומסיבות פורים  / חג בפרט, מומלץ להוציא את צוות העובדים מחלל הארגון המוכר והיום-יומי ולהשקיע בלוקיישן חיצוני נבחר המספק פלטפורמת שירותים נלווים, ממיתוג ועד הסעדה, וכן מתמחה באירוח אירועי חברה בסדרי גודל שונים. כדאי לזכור, חג פורים ממוקם בקו התפר שבין עונות החורף לאביב ועל כן חשוב לבחור מקום מארח המספק מרחב פנימי מעוצב ומרווח ולא ליטול סיכונים לתכנון אירוע בחוץ, תחת כיפת השמיים. במסיבת פורים הכוללת ילדים ומשפחות ניתן לשלב בין חללים צמודים, דוגמת מרחב התכנסות לצד אולם, ויצירת הפרדה על פי צורך ועל פי תוכנית האירוע, כך לדוגמא הילדים מוזמנים להיכנס להופעת קוסם ותחרות תחפושות, בעוד שהמבוגרים זוכים להרמת כוסית ומספר רגעי שקט).
  • וכמובן אוכל, אלכוהול ומשלוחי מנות – "משנכנס אדר מרבין בשמחה" ומה משמח ומרים יותר מבר אלכוהול טוב ויין הזורם עדלאידע, כל זה לצד קייטרינג איכותי, בתצורת הגשה מותאמת, כאשר מומלץ לשלב בר אלכוהול חופשי ופתוח (למבוגרים בלבד כמובן!), הכולל קוקטיילים ססגוניים וטעימים, יינות משובחים, בירה וכו'.

הקייטרינג דורש התאמה לשעת המסיבה ולהרכב המשתתפים, כאשר קייטרינג למבוגרים בלבד יכול להתבסס על מזנון פתוח או מגשי אירוח, אוכל קל ונגיש שניתן לערום על צלחת ולאכול תוך הסתובבות ויצירת מינגלינג עם הסובבים, ללא זמן ארוחה מוגדר. במסיבת פורים הכוללת ילדים מומלץ לשלב אזור הכולל מנות ילדים, בהתאם לקונספט, חלבי או בשרי, או לחילופין לפזר מספר דוכני אוכל.

ובל נשכח את משלוחי המנות המהווים חלק בלתי נפרד ממסורת החג והנה הזדמנות אידיאלית של הארגון להעניק חותמת של מיתוג וחיבור, באמצעות חלוקת משלוחי מנות בהזמנה מיוחדת ומיתוג אישי. אופי משלוח המנות תלוי כמובן בתקציב, כאשר ניתן להזמין מארז ממתקים פשוט באריזה מעוצבת וממותגת ובברכת הארגון לעובד ולמשפחתו, וניתן להשקיע בהזמנת מטעמים מפטיסרי מובחר או בית עסק מקומי היוצר מאפים / מטעמים בעבודת יד, בשילוב מיתוג אישי שישאיר הרבה טעם טוב.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.