חוגגים את חול המועד סוכות בנהריה!
הצגות לילדים, 'אורבן סטיילס' נהריה- פסטיבל מחול מקצועי בינלאומי עם כ-100 רקדנים מגרמניה ומישראל, סדנאות, תערוכת אומנות ועוד אטרקציות מקומיות, לצד אווירה חגיגית שתחכה לכל מי שיבחר לבלות את חול המועד סוכות בעיר הצפונית

מיקי קרדיט צלם: אושר פשינסקי
מיקי קרדיט צלם: אושר פשינסקי

עיריית נהריה בשיתוף המרכזים הקהילתיים תקיים מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה במהלך חול המועד סוכות. בין ה-11.10.22-13.10.22 מוזמנים הורים וילדים לשלל אירועי המיזם שהפך כבר למסורת בעיר- "הצגה של סוכה". ביום שלישי 11.10 החל מ-17:00 תתקיים על במת המזח שנחנכה בקיץ האחרון, הופעה של מלכת הילדים מיקי, עם מופע מוסיקלי לכל המשפחה בהשתתפות השחקן נתן נתנזון.
לצד המופע יתקיימו פעילויות של המתנ"ס הנוסע עם הפעלות מיוחדות לילדים. הכניסה חופשית.

למחרת, יום רביעי ה-12.10, בין השעות 10:00-13:00 יתקיים בגן הבוטני זואולוגי של נהריה הפנינג חגיגי 'אושפיזין מהעולם'. התושבים והאורחים הרבים שיגיעו לעיר ייהנו מסדנאות והפעלות לכל המשפחה בהן ניתן יהיה ללמוד על בתי הגידול של החיות לצד היכרות עם תרבויות מהעולם דרך המוסיקה, המחול והאומנות. במהלך ההפנינג תוצג ההצגה האהובה 'דירה להשכיר' של תיאטרון ניקי. עלות כניסה לתושבי נהריה לגן הינה 10 ש"ח ולתושב חוץ 25 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים מראש בקישור הבא כדי להימנע מתורים בקופות: https://lp2.senzey.com/nahariya/41

עוד במסגרת 'הצגה של סוכה', מוזמנים הילדים למידעטק גם כן ביום רביעי ה-12.10 להצגה של תיאטרון אורנה פורת – 'המשאלה הגדולה'. סיפור מרגש על חברות מפתיעה, שמלמדת אותנו שהרבה מן הטוב שקורה לנו, קורה בזכות האנשים שאוהבים אותנו ונותנים לנו מעצמם מכל ליבם. ההצגה תחל בשעה 17:00 מספר המקומות מוגבל ועלות כניסה 15 ש"ח. ברחבת המידעטק יתקיימו פעילויות ברוח החג לכל המשפחה, בועות סבון, איפור וסדנאות יצירה.

ביום חמישי, ה-13.10, בשעה 17:00, יגיע לבמת הטיילת קופיקו- הקוף האהוב והשובב מספריה של גלילה רון פדר עם הצגה מהנה לכל המשפחה.
עוד ייהנו המבקרים מסדנאות יצירה ומשחקי ענק ברחבת הטיילת של המתנ"ס הנוסע. הכניסה חופשית.

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית נהריה והעיר התאומה ביליפלד שבגרמניה, יתקיים לראשונה בישראל בנהריה .urban stylez festival הפסטיבל שהחל את דרכו בשנת 2017 בביליפלד, הפך לשם דבר באירופה ומושך רקדנים מקצועיים וחובבים מידי שנה. לאחר שבקיץ התארח הפסטיבל בברלין, הוא מגיע לנהריה יחד עם למעלה מ-100 רקדניות ורקדנים, מיטב מורי המחול באירופה, תקליטנים מגרמניה וצרפת שילוו את הסדנאות ואירועי חוצות. בפסטיבל יופיעו רקדנים בשלל סגנונות: היפ-הופ, פאנק, האוס וקונטמפוררי.

הרקדנים יתארחו במרכז לאומניות הבמה שפועל במרכז הקהילתי אוסישקין ויערכו 12 סדנאות בסגנונות שונים. בכל יום יקיימו הופעות, אימונים, באטלים (קרבות ריקוד) ברחוב ושיח קהילתי. רקדנים מנהריה ומכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את מקומם בסדנאות שיתקיימו בכל ימי חג הסוכות. רקדנים במסלול מקצועי או חובבני מוזמנים למהר להצטרף ולהירשם באתר הרשמי של פסטיבל urban stylez Israel.
הציבור מוזמן להתרשם מהתוצרים ולעקוב אחר פרסום מועדי מופעי הרחוב בדף הפייסבוק העירוני ובדף הפסטיבל.

בגלריה העירונית מגדל המים, תוצג במהלך חול המועד תערוכה חדשה- 'חלון לים'.
ארבעה אמנים: דפנה טלמון, מאיה סמירה, שחר טישלר ועדי אביטבול הוזמנו לשהות בעיר בחודשי הקיץ, לשוטט, לחקור, לפגוש ולהכיר את האנשים ואת המרחבים של נהריה ויצרו תערוכה מרתקת על העיר עם האוצרות מאיה פרת וסתיו אבן זהב כחלק ממיזם "רזידנסי" בשיתוף מפעל הפיס. הכניסה לתערוכה בשעות פעילות הגלריה היא ללא עלות. בנוסף המבקרים והתושבים מוזמנים להגיע בחול המועד להכיר את עברה של נהריה בבית ליברמן- המוזיאון לתולדות העיר הממוקם בכניסה הדרומית לנהריה.

במהלך חול המועד יתקיימו סיורים באתר הביזנטי הממוקם ברחוב אביר יעקב בשכונת כצנלסון בעיר. במקום ישנה רצפת פסיפס שנפרסת על שטח של מעל 500 מ"ר אליה נהגו להגיע עולי רגל ותיירים בזמן שהיתה חלק מהכנסייה במקום לפני כ-1500 שנים. הכנסייה מהמאה ה-4 (התקופה הביזנטית), הייתה הגדולה והמפוארת מבין אלו שנבנו באותה תקופה במספר מוקדים בשטח ישראל. פרטים נוספים בקישור: https://bit.ly/3xJyfT1

ואם זה לא מספיק, בדיוק שבוע לאחר מכן הדופק עולה, ב-20.10.22 בערב החל מ-19:00 יוזנקו מקצי 'מירוץ הלילה' של נהריה שהפך כבר למסורת. מקצים תחרותיים של 3 ק"מ, 5 ק"מ, ו-10 ק"מ, לצד מסלול עממי למשפחות של 800 מ'. ההרשמה למירוץ בעיצומה בקישור: https://bit.ly/3pPnIS3

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״אני מזמין את תושבי נהריה ואת האורחים הרבים שיגיעו לעיר בימי החג ליהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה: הצגות, פסטיבל מחול בינלאומי שמגיע לראשונה לישראל במהלך חול המועד ובעיקר לבלות בטיילת המקסימה שלנו, בחופי הים, בבתי הקפה והמסעדות בשדרות הגעתון ובפארקים בכל רחבי העיר״.

פרטים נוספים על האירועים מתפרסמים באתר, בפייסבוק העירוני, באינסטגרם ובמוקד השירות העירוני 106 מכל טלפון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.