תנועת אומ"ץ דורשת פעולה מידית: "הקליע התועה הוא לא מקרי… חוסר המשילות בדרום הפרוע מוביל לאנרכיה מוחלטת"

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד
יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

יו"ר התנועה, פנחס פליצ'ה פלד: "התושבים היהודים שרויים בפחד מתמיד. ילדים ישנים בממ"דים" התנועה פנתה לשר לביטחון פנים, למפכ"ל וליועצת המשפטית לממשלה על-מנת שיטפלו בהתגברות הפשיעה החמורה באזור הפזורה הבדואית

לפני כשנה התריעה תנועת אומ"ץ מפני הידרדרות המצב בדרום הארץ, וההשלכות הקשות של אובדן המשילות בנגב. בהמשך לאותה פנייה לגורמים הממונים על מערכת אכיפת החוק בישראל, שבים ראשי אומ"ץ ומזהירים כי חוסר המשילות מוביל לאנרכיה מוחלטת באזור.

במכתב ששיגרו יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד, ויו"ר המועצה הציבורית של התנועה, עו"ד יצחק מינא, אל השר לביטחון פנים, המפכ"ל והיועצת המשפטית לממשלה, הם דורשים טיפול משמעותי בנושא הכאוב. "הפשיעה החמורה על-ידי תושבי הכפרים הבדואים מגיעה לשיאים חדשים מדי יום. מבדיקתנו עולה כי התושבים היהודים המתגוררים באזור שרויים בפחד מתמיד, בעיקר בלילות. לאחרונה הילדים ישנים בממ"דים מחשש לפגיעה בבתים מירי המתבצע על-ידי הבדואים באופן שרירותי".

פליצ'ה פלד הוסיף כי ברור לכל שהמצב מסכן חיי אדם, ועל כן יש לפעול באופן מידי על-מנת למנוע את המשך ההפקרות הפושעת. "הקליע התועה הוא לא מקרי… חוסר המשילות בדרום הפרוע מוביל לאנרכיה מוחלטת"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.