הסרט "שעת מבחן" של עירוני ה' ישתתף בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בניו יורק

הסרט "שעת מבחן" של עירוני ה' ישתתף בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בניו יורק
קרדיט צילום: עירוני ה׳

הסרט ״שעת מבחן״ שיצרו תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון עירוני ה' נבחר להשתתף בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בניו יורק, פסטיבל שהוא בין החשובים והגדולים בעולם לסרטי סטודנטים.

הסרט ״שעת מבחן״ הוא סרט עלילתי העוסק בנער המנסה בדרכים יצירתיות להתמודד עם כישלונותיו והאכזבה התמידית שמעורר אצל אימו. בסרט מופיע יונתן, נער מתבגר, שביום בהיר מגלה שיש לו את היכולת לחזור בזמן. הוא יכול ״לגלגל״ אחורה את שעון היד שלו ולחיות שוב, בסיטואציה שהוא כבר היה בה בעבר.
יום אחד הוא מקבל חזרה מבחן שנכשל בו, והוא מחליט לחזור שבוע אחורה כדי לעשות את המבחן שוב, וזאת אחרי שכבר יודע מהן התשובות הנכונות למבחן. היכולת לחזור בזמן מביאה את יונתן לאובססיה של דיוק, והוא חוזר על כל פעולותיו ע"י עשייתם שוב ושוב, בעזרת היכולת הייחודית שלו. כוח העל של יונתן מקנה לו מעמד של בן אדם חכם ומצליח – אך פוגע במצבו הנפשי.

הסרט "שעת מבחן" עלה לשלב הגמר מתוך 5,000 סרטים של יוצרים צעירים שהגיעו מכל העולם על מנת להתמודד על הקרנה במסך הסרטים הבינלאומיים שיתקיים בני יורק במהלך נובמבר.

את הסרט יצרו בוגרי מגמת הקולנוע והתקשורת של תיכון עירוני ה': הבמאי: איתמר דרדיקמן, מפיקה: עלמה בריגר, צילום: שובל דהן, עריכה מיכאל שלימוביץ, עיצוב פסקול: עידו טל. את מגמת הקולנוע מוביל מושיקו הקמן, לצידה של אנט וינס- דוד, המובילה את מגמת התקשורת.

מנהלת בית הספר עירוני ה', חגית לוי: ״נושא הסרט רלוונטי לבני נוער המחפשים דרכים להתמודד עם קושי, כשנדמה שאין מוצא, ובוחרים בדרך יצירתית. הסרט מצוין, ואני גאה בבמה שניתנה לו. ברכות למגמת הקולנוע שלנו, הכובשת פסגות בעולם מדי שנה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.