בקשרי תעופה פתחו מחלקה לשומרי מסורת בניהולו של מוטי זלוטניק

מוטי זלוטניק-פספורט. צילום פרטי

 קהל שומרי המסורת, הפך בשנים האחרונות לקהל יעד מחוזר על ידי חברות התיירות, המציעות מגוון של טיולים מיוחדים לקהל זה, כולל ארוחות כשרות במקומות שבעבר לא ניתן היה להשיגם, שמירת שבת במהלך הטיול, תפילות ועוד.

חברת התיירות הוותיקה "קשרי תעופה", הצטרפה גם היא ל"טרנד" הזה ופתחה את מחלקת "קשרי תעופה- טיולי מסורת"  אותה מנהל, מוטי זלוטניק, איש תיירות ותיק ומנוסה שהכין תוכנית ענפה שנועדה לתת מענה לקהל המטיילים הדתי- מסורתי.

בין השאר מציעה המחלקה טיולים מאורגנים ללפלנד, מרוקו, דובאי, דרום אמריקה, יפן, המזרח הרחוק: ויטנאם, תיאלנד וכן הודו. כמו כן מוצע טיול מאורגן לאוסטרליה וניו זילנד וגם טיול קולינארי כשר באלזס  וחבל הריין.

לדברי מוטי זלוטניק כל הטיולים מותאמים במיוחד לדתיים ושומרי מסורת עם אוכל כשר איכותי ושמירת שבת כהלכתה. ביעדים שבהם אין פתרון מקומי לאוכל כשר מצטרף לקבוצה מבשל או מבשלת והמדריכים כולם דתיים ושומרי מסורת , מנוסים ובקיאים בטיולים כאלה.

 מוטי זלוטניק  החל את דרכו בענף התיירות לפני 26 שנה, כמנהל "נתור מסורת" לאחר פרישתו מצה"ל וניהל את המחלקה בשנות השיא שלה במשך 8 שנים. משנת 2006, מונה כמנכ"ל חברת  "שי בר-אילן" וניהל אותה במשך 15 שנה עד לפרוץ הקורונה. לאחר שענף התיירות התאושש הוא הצטרף לחברת קשרי תעופה והקים את המחלקה לטיולי מסורת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.