סוארס החמיץ פנדל, אורוגוואי הודחה על ידי פרו

חלוץ ברצלונה לא הפסיק לבכות אחרי שפספס את הפנדל הראשון לאחר 0:0 בזמן החוקי. מי שיצא לעזרתו היה ניימאר שכתב לו באינסטגרם: "קום גבר, אתה שחקן גדול". פרו קבעה לעצמה מפגש בחצי הגמר נגד צילה אחרי שהפתיעה בגדול
יעקב זיו
הקופה אמריקה הפכה סוג של בית קברות לפיבוריטיות בטורניר. מלבד ברזיל וארגנטינה כל שאר הפיבוריטיות כבר הודחו. קולומביה בחוץ ועכשיו גם אורוגוואי שהודחה בפנדלים מול פרו 5:4 שתשחק בחצי הגמר השני נגד צ'ילה.
הרבה דמעות הוזלו ב"פונטה נובה ארינה" באל סלבדור של באהיה והן היו של לואיס סוארס שהחמיץ את הפנדל ששלח את אורוגוואי הנפלאה הביתה. הוא הסתיר את פניו בחולצת הנבחרת ולא הפסיק לבכות. פרו הובסה 5:0 על ידי ברזיל בשלב הבתים, אבל השוער שלה פדרו גאלסה היה הגיבור של הערב כששמר על רשת נקייה והדף את הפנדל הראשון של אורוגוואי שבעט חלוץ ברצלונה.
סוארס בעט את הפנדל חזק, אבל שוער פרו שמושאל לאליאנסה לימה מוורוקרוס המקסינית קלט מהר את הכיוון של הבעיטה והביא לפרו את הניצחון כי אף אחד משחקניה לא החמיץ מהנקודה הלבנה. זו ללא ספק אחת הסנסציות של הטורניר. סוארס חלם להניף את הגביע פעם שנייה אחרי 2011, אבל נכשל בגדול. לפני מהשחק אמר: "אני כבר בן 32 ולא יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות לשחק בקופה אמריקה (למרות שיש טורניר נוסף בקיץ הבא)". סוארס שסבל מפציעה במניסקוס עבר תקופה לא קלה עם ברצלונה בסיום העונה אחרי ההפסד 4:0 לליברפול באלופות וההפסד בגמר גביע המלך לולנסיה.
www.facebook.com/Zelazo11
מי שנחלץ לעזרתו היה ניימאר שהעלה תמונה באינסטגרם בה כתב לסוארס: "קום אחי. אתה שחקן גדול. אוהב אותך חבר". האם זה רמז לכך שניימאר מתכוון לחזור ולשחק עם סוארס בברצלונה?
צילום: EFE

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.