דיווח: ניימאר הולך ומתקרב לברצלונה

בעיתוני קאטלוניה מדווחים הבוקר כי פ.ס.ז' הורידה את המחיר מתחת ל-200 מיליון יורו, אבל רוצה גם שחקנים מבין הארבעה הבאים: סמואל אומטיטי, איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו ועוסמן דמבלה. העיתון "מונדו דפורטיבו" מגלה: "אביו של ניימאר הזהיר אותו ממעבר לפ.ס.ז'"
יעקב זיו
העיתון "ספורט" הקאטלוני מפרסם הבוקר שניימאר הולך ומתקרב לברצלונה. פ.ס.ז' הורידה את מחירו מ-200 מיליון יורו ורוצה שחקנים בתמורה ולא רק כסף. על הכוונת ארבעה: סמואל אומטיטי, איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו ועוסמן דמבלה. לא כל הארבעה יעברו, אבל חלק כנראה כן.
"מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר כתבה גדולה נוספת על ניימאר והחידוש העיקרי בה הוא שאביו של ניימאר היה נגד המעבר שלו לפאריס סן ז'רמן והזהיר את בנו שהוא עושה טעות, אבל ניימאר התעקש ואחרי חצי שנה בפ.ס.ז' כבר הבין שהוא טעה. אביו שהוא איש עסקים קר רוח הזהיר לדברי העיתון: "אתה עושה טעות. אל תעזוב את ברצלונה", אבל ניימאר התעקש כי הוא רצה להיות מספר 1 בעולם ומסי הפריע לו. מהר מאוד הבין שבלי מסי אין לו מה לחפש בצמרת. בעיקר כשאדינסון קבאני וקיליאן אמבפה נתנו לו סוג של כתף קרה. כעת אביו עושה הכל להחזיר את ניימאר הביתה.
www.facebook.com/Zelazo11
מאז שעבר לפאריס חלה ירידה מקצועית ואישית אצל ניימאר. "הוא אף פעם לא חש מנהיג אמיתי של הקבוצה למרות שפ.ס.ז' השקיעה בו סכום עצום", כותב העיתון שהמשיך לנתח: "ההגעה שלו חזרה לברצלונה אחרי כמה חודשים לחגוג מסיבת יום הולדת לאחד הילדים של השחקנים הראתה שהוא יכול ללכת עד קצה העולם, אבל הלב שלו נשאר בברצלונה".
אנשי ניימאר אמרו לעיתון כי הוא מרגיש שהשחקנים בקבוצה לא רוצים להילחם עבורו בפ.ס.ז', הפציעות מעיקות עליו, היכולת שלו בירידה ופרשת האונס זעזעה אותו. בעקבות המעבר אין לו יותר סיכוי להילחם על זכייה באלופות או ב"כדור הזהב". לכן הוא הבין שרק בברצלונה הוא יכול לצאת מהבוץ אליו נקלע.
הוא יודע שבברצלונה כולם העריצו אותו. שחקנים כמו ליאו מסי, לואיס סוארס וג'רארד פיקה תמיד נתנו לו גב מה שלא קיים עבורו בפ.ס.ז' ומצד שני הוא לקח פעמים רבות את הקבוצה על גבו. בעוד שאדינסון קבאני לא שמח לתת לו לבעוט פנדלים השחקן הכי טוב בעולם מסי ויתר לו על פנדלים ובעיטות חופשיות. בנוסף לכל משפחת ניימאר לא אוהבת את פאריס. נכון, זו עיר מדהימה ותיירותית בענק, אבל קרה יותר כהגדרת העיתון מברצלונה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.