נפתחה בחולון תערוכת ״יאללה! בית״ר ירושלים:

 התערוכה״. שתוצג עד לסוף השנה האזרחית. בעלי הקבוצה, הצוות המקצועי והניהולי והשחקנים, הגיעו לאירוע בו נכחו גם שחקני עבר ועשרות מוזמנים.  


בתערוכה, שמתפרשת על שתי קומות, ניתן לראות את העבר המפואר של הקבוצה, כולל חולצות ופריטים מיוחדים (חלקים מימק״א המיתולוגי, ועוד). מדובר על תערוכה שמשלבת עבר והווה מופלאים של הקבוצה. 


בעלי הקבוצה, משה חוגג, אמר: ״תחשבו על מה שקורה כאן. בניגוד להרבה דברים אחרים שאנחנו עושים, זאת לא יוזמה שלנו. כל הקרדיט לרפי וזאנה. לא תראו קבוצות אחרות שדברים כאלה קורים להם וזה לא סתם.   כשהחלטתי לרכוש את ביתר הבנתי שיש לה אוהדים מקריית שמונה ועד אילת. הקבוצה צמחה מלמטה, מהשכבות החלשות וחלחלה ללבבות של כולם.


  ״האוהדים כל כך מסורים לה, לפעמים לטוב ולפעמים ורע. 72 השעות האחרונות סימלו את ביתר יותר מכל. מניצחון חשוב, דרך אירוע לא נעים ופתאום יש סולחה ובערב זכינו בתואר. זאת רכבת הרים, האהבה למועדון הזה זה משהו בלתי נתפס.


אחרי ההפסד להפועל חיפה אמר לי אוהד שנסע מאילת עד טדי. איך מגיבים לבנאדם שבא את כל הדרך וסיים וצריך לחזור. הוא עשה את זה גם אחר כך שוב לגמר גביע הטוטו. זה פשוט מדהים. אני הייתי עובר דירה במקומו. תודה על התערוכה הזאת״.  


אוצר התערוכה, רפי וזאנה אמר במהלך הטקס: ״אף פעם לא הייתי אוהד כדורגל, אבל במהלך התקופה הזאת הפכתי להיות אוהד ביתר ירושלים. כשאני גדלתי הדבר היחיד בעולם הספורט היה אלי אוחנה. ביתר היא יותר מקבוצה, אלא תרבות שלמה״.   


מוטי ששון, שסיפר אף ששיחק מול ביתר, אמר: ״אין לי חוויות נעימות ממשחק מול ביתר. הייתי חלוץ ומולי היו צרנוחה ומזרחי. רק התקרבתי הייתי בורח. ביתר ניצחה במשחק הזה ולמרות זאת לקח לי שעה לצאת מחדר ההלבשה.   ״מדובר באגודה לתפארת. אוחנה, מלמיליאן, רובוביץ. אני רואה במקום הזה ובתערוכה הזאת אקט חינוכי. זאת תופעה חברתית ואידיאולוגית״. 


קרדיט תמונות וצילום: דוברות ביתר ירושלים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.