מדיקס – רשת מרכזי רפואת הספורט ובית חולים אלישע – מרשת מדיקה, משיקים מרכז רפואה וספורט ראשון מסוגו בצפון, באצטדיון סמי עופר

מימין רפי וירשובסקי, דר יוני ירום, ערן מנגל בעלי רשת מדיקס. צילום מיכה בריקמן
מימין רפי וירשובסקי, דר יוני ירום, ערן מנגל בעלי רשת מדיקס. צילום מיכה בריקמן

"מדיקס", רשת מרכזי רפואת ספורט הגדולה והמתקדמת בארץ, ובית חולים medica אלישע, השיקו אתמול את מרכז הרפואה והספורט הראשון והגדול מסוגו בצפון, באצטדיון סמי עופר. המרכז שמתפרש על שטח של כ- 800 מ"ר.

מרכז הרפואה והספורט הייחודי מסוגו הינו שיתוף פעולה של רשת מדיקס ובית החולים medica אלישע. המרכז נוצר במטרה להעניק לתושבי הצפון, שרות רפואי מקצועי ע"י צוות מומחים בתחומים הבאים: אורתופדיה על סוגיה השונים, קרדיולוגיה אולטרסאונד רפואת ספורט ועוד והכל תחת קורת גג אחת!

כמו כן, ניתן יהיה לקבל במרכז שירותים נוספים מטובי המומחים כגון: פיזיותרפיה, תזונת ספורט, פזיולוגיה של המאמץ, עיסוי רפואי ורפואה משלימה, פילאטיס שיקומי, בדיקות מאמץ וספורט, פסיכולוגית ספורט ועוד.

בנוסף, במתחם נפתח מכון אורתופדי ומדרסים מבית "מדיפוס-עטרת", מכון בדיקות הספורט מבית  אלה מרום ומכון לבדיקות הולכה עצבית מבית נוירוגרף EMG.

על האדריכלות של המרכז אחראיים משרד מנספלד- קהת, והאדריכלית יולי ויטנברג.

לארוע ההשקה, הגיעו למעלה מ-300 מוזמנים ביניהם: בעלי מדיקס ערן מנגל, ד"ר יוני ירום ורפי וירשובסקי, והמנכ"ל אורן עוז, ד"ר שלומי ישראלית מנהל בי"ח מדיקה אלישע שאירחו את המוזמנים, יענקל'ה שחר בעלי מכבי חיפה, השותף במיזם, איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה, גיל אופק מנהל הקבוצה, פיני גרשון, ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, רני בנדר חבר מועצת עיר ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה, צביקה ברבי, יו"ר אצטדיון סמי עופר, ישראל בן שלום יו"ר התאגידים בעיריית חיפה, שחקנים ואנשי חברה ביניהם: דודו דהן, דין דוד וגדי קינדה, הדוגמן והשחקן תומר הכהן, הראל דודסון (נינג'ה ישראל), אמור פז (נינג'ה ישראל), צביה ועודד לם ועוד רבים.

את הערב הנחו דפנה הכהן, שתנהל את המרכז ורינת קובלסקי מנהלת השיווק של בי"ח מדיקה אלישע, שהיו אחראיות על הפקת הערב המרהיב.

יענקלה שחר שנשא דברים ובירך: " ברכות ליזמים, השותפים ובעלי המקצוע של המקום הנפלא הזה, אני יכול לומר לכם שכפציינט של מדיקס ת"א קיבלתי את הטיפולים הכי טובים ואין לי צל של ספק שכל מי שיבוא לפה יקבל את הטופ שאפשר בכל תחום שיש. כבעלים של מכבי חיפה אני שמח שיש מכון רפואי ברמה כזו שנוכל להיעזר בכם בכל שעות היממה, לרפא את הפצועים שלנו ולא חסרים כאלה ולעזור לנו כדי לא לשלוח אותם לחו"ל".

ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר: "מרכז הרפואה והספורט יביא איתו מסה קריטית של מומחים של צוותים שיעשו פה את המקסימום, ואני מברך ונרגש. אנחנו באצטדיון בחזון שלנו מסתכלים על הפוטנציאל העסקי והמסחרי של המקום ומבחינתנו זו סנונית ראשונה. הרבה תודה שבחרתם למקם את סניף הדגל שלכם באצטדיון סמי עופר, להקים אותו מאפס, ולהקים פה מרכז מדהים שיהיה סמן ימני לבאות".

רני בנדר יו"ר חבר מועצת העיר, ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "אני מכיר את ערן מילדות, מדהים לראות את ההתפתחות מחדר וחצי בצהלה, דרך האצטדיון בהדר יוסף, ועכשיו הסניף הצפוני, הענק, זה מרגש. אנחנו כחברה כלכלית וכנציג מועצת העיר חיפה נעשה הכל כדי לקדם את הדברים ולעזור למרכז לפרוח. המקום הוא שילוב מנצח של ספורט ברמה הגבוהה ביותר ורפואה ברמה הגבוהה ביותר, ואין לי ספק שזה יצליח".

ד"ר שלומי ישראלית, מנהל בי"ח אלישע: "הרעיון לחיבור של מדיקס ואלישע נזרע לפני חצי שנה בערך והוא קרם עור וגידים במהירות שיא. החיבור בין שני הגופים היה מתבקש, תפיסת העולם של מדיקס ושל בית החולים מדיקה אלישע דומות ולכן החיבור היה קל ונכון. אנחנו בטוחים שהשרותים ונבחרת הרופאים תזניק את הטיפול של הרפואה הניתנת לספורטאים לרמה אחרת. החזון של המרכז יהפוך לבית טבעי לקבוצות, לספורט, לכל תושבי האזור ובכלל".

ד"ר יוני ירום, מבעלי מדיקס, שסגר את הברכות אמר: "רצינו להביא את הבשורה לצפון, עם מיטב המומחים והרופאים, ולכן החיבור למדיקה אלישע, היה טבעי. כשאנחנו עושים משהו אנחנו משתדלים לעשות את הטוב ביותר והנוח ביותר כדי לתת את המוצר הטוב ביותר לאנשים שבאים בשערינו ואני מקווה שיגיעו הרבה אנשים, מאחר ואנחנו ערוכים לעמוד בעומסים גדולים. מטרת המרכז הוא להחזיר ספורטאים לכשירות, הן לספורטאים המקצועיים, החובבים וסתם לאוהבי ספורט".

אודות:

"מדיקס" הינה רשת המרכזים לרפואת הספורט ופזיותרפיה הגדולה והמובילה בישראל. מיום הקמתה, משמשת הרשת כבית שני לכל העוסקים בספורט בארץ ואף בחו"ל, החל מספורטאים חובבים וכלה בספורטאים מקצוענים. הרשת מציעה סל שרותים גדול ומגוון, המתפתח וגדל כל הזמן במטרה להעניק לאנשים הפעילים ספורטיבית את כל הנדרש תחת קורת גג אחת

בית החולים medica אלישע הינו ביה"ח הפרטי הגדול והמוביל בצפון הארץ, אשר במשך עשרות שנות קיומו משלב מקצועיות, יוקרה, יציבות ואמינות. בית החולים מספק שירותי רפואה מתקדמים המתבצעים באמצעות טכנולוגיות רפואיות מתקדמות וציוד חדשני, וניתנים ע"י בכירי הרופאים המומחים בארץ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.