מאות משתתפים באירוע סיום עונת 2021-2022

צילום באדיבות ועד העדה היהודית הספרדית
צילום באדיבות ועד העדה היהודית הספרדית

העמותה לספורט במקומות העבודה העניקה שי הוקרה מיוחד לעדה היהודית הספרדית 

חברת ועדת החינוך לימור דהן קיבלה את השי לאות הוקרה על קיום פעילויות קיץ למען משפחות נזקקות האירוע המושקע כלל גם הענקת גביעים לאלופים ולאלופות, והופעה של ליאור נרקיס   

העשייה הבלתי נלאית של נשות ואנשי העדה היהודית הספרדית בחיפה מסייעת רבות למשפחות נזקקות. התודות והפרגונים מהקהילה הם הגמול האמיתי להשקעה, אבל תמיד נעים לזכות בהערכה גם מגופים נוספים – כפי שקרה בטקס מרשים שערכה עמותת הספורט במקומות העבודה בחיפה והצפון.

בטקס, שהתקיים בתיאטרון הצפון בקרית חיים מיד לאחר ראש השנה, חלקה עמותת הספורט כבוד לארגונים תומכים ובהם העדה היהודית הספרדית. מנכ"לית עמותת הספורט, שפרה ענתבי, שיבחה את העדה היהודית הספרדית על הנתינה, הנדיבות ועל שיתוף הפעולה הפורה, ובפרט על קיום אירועי קיץ ב-7 מוקדים שונים ברחבי חיפה וקייטנה בבית רסלר.

ענתבי ציינה כי חלק גדול ממאות המשתתפים באירוע כבר זכו להכיר את פועלה של העדה היהודית הספרדית, והבהירה כי החיבור החשוב בין העמותות יימשך גם בעתיד. ההוקרה כללה גם שי נאה, שאותו קיבלה בשם ועד העדה חברת ועדת החינוך לימור דהן.

בהמשך הטקס הוענקו גביעים לכל הזוכים והזוכות בתחרויות שארגנה לאורך עונת 2021-2022 עמותת הספורט במקומות העבודה. האירוע נערך במעמד יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, משה מזרחי, ובסיומו עלה להופיע ליאור נרקיס שהלהיב את כל מי שהגיע לתיאטרון הצפון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.