הנוקאאוט של איגוד האגרוף המקצועני הישראלי החדש:

אירוע קרבות אגרוף בדיזנגוף סנטר_קרדיט הצילום אלכס קפלן פטור מתשלום

איגוד אגרוף מקצועני חדש בישראל יקיים אירוע השקה יוצא דופן במסגרתו יערוך למעלה מ-30 קרבות ראווה עם מיטב המתאגרפים

יום ראשון ה-5.3.23 החל מהשעה 17:30 הכניסה חופשית

בעקבות הסנסציה והעניין הרב שעורר אירוע קרבות האגרוף FinerFightNight ביולי האחרון, דיזנגוף סנטר יארח ביום ראשון ה-5.3.23 את אירוע השקת איגוד האגרוף המקצועני החדש בישראל. האירוע יתקיים הודות לשיתוף פעולה בין הגר פיינר, אלופת עולם באגרוף חמש פעמים ברציפות (משנת 2009), לבין העמותה "זירה לחיים", שנוסדה על ידי עו"ד גיא זוזובסקי והמתאגרף והמאמן רן נקש.

עמותת "זירה לחיים" פועלת במטרה לקדם את ספורט הלחימה בארץ, בדגש על קרב מגע והגנה עצמית, והיא מבקשת לחשוף את תחום אמנויות הלחימה השונה לכלל האוכלוסייה ופונה לכל המינים וקבוצות הגילאים. העמותה, שפועלת מול הרשויות והמוסדות השונים  ומציעה את כלל האימונים שלה בחינם וללא מטרות רווח, חרתה על דגלה להעלות את הביטחון העצמי למשתתפי ענפי הספורט השונים, לשפר את אורח חייהם ולהקנות להם כלים בסיסיים בהגנה עצמית ומתן כלים להתמודדות עם מצבי לחץ ואלימות.

במהלך הערב יתקיימו למעלה מ-30 קרבות ראווה מקטגוריות שונות, בהם ישתתפו עשרות ילדים, בני נוער ובוגרים ממועדוני אגרוף מכל הארץ. על מנת לשמור על אווירה ספורטיבית, חיובית ומקדמת, הקרבות הינם חובבנים וללא הכרעה.

לדברי הגר פיינר: "כולנו מתרגשים לקראת האירוע, שלמעשה משיק את תחילת פעילותו של איגוד אגרוף מקצועני חדש בישראל, פרי שיתוף פעולה שלי עם עו"ד גיא זוזובסקי ורן נקש, ומייסדי העמותה. האירוע יתמוך ויסייע למתאגרפים לצבור ניסיון לקראת הפיכתם למקצוענים. הקמת איגוד מקצועני שכזה תאפשר לרשום לראשונה את המתאגרפות והמתאגרפים המקצועיים במאגר האגרוף העולמי ובכך לפתוח עבורם את ההזדמנות והאפשרויות להתחרות ולהתפתח לכל כיוון אליו ישאפו, בתקווה לכבוש את התואר הנחשק, אלוף/ת עולם. אני מזמינה את הציבור הרחב להגיע לצפות בקרבות המיוחדים, לתמוך ולעודד את הספורטאיות והספורטאים ואולי אפילו להידבק בחיידק האגרוף".

אירוע קרבות האגרוף יתקיים ביום ראשון ה-5.3.23 בין השעות 17:30-21:30 בדיזנגוף סנטר, שער 2 בניין B (ליד המעליות השקופות).

הכניסה חופשית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.