היסטוריה בנהריה: אליפות אירופה בג'ו-ג'יטסו תתקיים במאי הקרוב בעיר!

לוגו אליפות אירופה בג׳ו ג׳יטסו 2022

"מדובר באירוע בינלאומי רב חשיבות", אמר ראש עירית נהריה, רונן מרלי. "אחרי שנתיים מאתגרות במיוחד מגיעה לעיר שלנו תחרות בינלאומית עם עשרות משלחות מאירופה. נבחרנו להיות הפנים של מדינת ישראל באירוח תחרות ספורט חשובה". האליפות תתקיים בין התאריכים 26-29.5.22 בהיכל הספורט עין שרה בנהריה

איגוד הג'ו-ג'יטסו האירופי בחר בעיר נהריה לאירוח אליפות אירופה לבוגרים שתתקיים לראשונה בישראל. 25 משלחות שיכללו כ-550 ספורטאים ומאמנים יגיעו לאליפות שתחל ב-26.5.22 ותימשך עד ה-29.5.22 בהיכל הספורט העירוני בעין שרה, בו יוקמו שלוש זירות קרב שיאפשרו קיומן של התחרויות במקביל במשקלים השונים.

מנכ"ל איגוד הג'ו-ג'יטסו הישראלי, מושיקו בן שימול: "אני מודה לראש העיר, רונן מרלי על שהסכים לארח את התחרות. אנחנו מקדמים יחד עם משה שטרית, מנהל מחלקת הספורט בעירייה ובשיתוף האיגוד האירופי את האירוע החשוב בענף שמושך תשומת לב רבה בעולם".

לעיר נהריה יש ניסיון לא מבוטל באירוח תחרויות בענפים שונים כמו: כדורסל ( גביע ווינר סל והשבוע את הפיינל-פור של הליגה הבלקנית בכדורסל), כדורגל (משחקי גביע ואליפויות נוער בינ"ל), איגרוף, קארטה, ריקודים סלוניים, גלישת גלים, שיט, שחייה ועוד. "נהריה היא עיר של ספורט ובשנה האחרונה גם ענף הטניס שודרג משמעותית ועושה קאמבק. הספורט צבר תאוצה רבה וזוכה לתמיכה רבה מצידו של ראש העיר רונן מרלי. הדבר מתבטא גם בשדרוג תשתיות הספורט וגם בתמיכה בענפים השונים. האליפויות בספורט יחידני שאירחנו מאפשרות לנו לממש כעת באליפות אירופה בג'ו ג'יטסו את הניסיון שנצבר תוך ניצול תשתיות המתקנים הקיימים בעיר שחלק מהם עומדים בתקנים אירופאיים", ציין מנהל מחלקת הספורט בעירייה, משה שיטרית.

מנכ"ל האיגוד הישראלי, מושיקו בן שימול ומקס דרי, חבר הנהלת האיגוד הישראלי, נפגשו עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי בלשכתו ובישרו לו על הבחירה בנהריה כזו שתארח בישראל את האליפות החשובה בענף הג'ו ג'יטסו שזוכה לסיקור תקשורתי בינלאומי במדינות רבות באירופה ובאסיה עם מתחרים מובילים ברמה העולמית בענף.

"אחרי שנתיים מאתגרות במיוחד מגיעה לעיר שלנו תחרות בינלאומית עם עשרות משלחות מאירופה. נבחרנו להיות הפנים של מדינת ישראל באירוח תחרות ספורט חשובה" ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי שהוסיף: "זו תחרות שמקדמת ספורט, תרבות ותיירות ואני שמח כי נבחרנו להיות הפנים של מדינת ישראל באירוח תחרות ספורט בינלאומית בהשתתפות מאות ספורטאים, צוותי אימון ואורחים מהארץ ומחו"ל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.