׳פורים מהאגדות' בנהריה!

מופע של הזמרים מרגי ונונו, הצגות ילדים מתחלפות, הופעה של אופק 'קסם של ילד', מופעי רחוב, תפאורות ענק ויריד דוכנים ססגוני קיבלו את פניהם של עשרות אלפים שבחרו לחגוג השנה את חג הפורים בנהריה. החגיגות יימשכו גם בשבוע הבא במרכז הקהילתיים, בגן הבוטני-זואולוגי ובמועדוני הנוער והגמלאים ברחבי העיר. חג שמח!

עשרות אלפי תושבים ומבקרים מנהריה ומכל הארץ ניצלו את מזג האוויר האביבי והשתתפו היום, יום שישי, באירוע פורים המרכזי של אזור הצפון שהתקיים בעיר נהריה. כבר בשעות הבוקר המוקדמות הוצבו לאורך שדרות הגעתון רחובה הראשי של העיר נהריה, מתחמי הפעלות, עמדות צילום ותפאורות מהאגדות, מיצגים ססגוניים ועוד. על הבמה המרכזית, הופיע לילדים אופק – 'קסם של ילד' ואחריו עלו הרכבים מוזיקליים מקומיים. בשיא היום- מופע מרכזי של הזמרים מרגי ונונו ואת האירוע ליוו מופעים מקפיצים במיוחד של D.J פלוטקה.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אירוע 'פורים מהאגדות' הפך כבר למסורת מיוחדת בנהריה. שמחנו לקיים אירוע חגיגי במיוחד בהשתתפות תושבי נהריה ילדים ומבוגרים ושמחנו לראות גם אורחים מכל רחבי הארץ שבאו לשמוח איתנו וליהנות מפורים שמח במיוחד כאן אצלנו בנהריה".

האירוע היום היה רק תחילת החגיגות! הפעילות הרב לחג הפורים צפויה להימשך גם בשבוע הבא במרכז הקהילתיים, בגן הבוטני-זואולוגי, במוזיאון לתולדות העיר- 'בית ליברמן' ובמועדוני הנוער והגמלאים ברחבי העיר. בהחלט יש למה לצפות!

צילומי סטילס: מיקי אלקובי וניסים וקנין
צילום וידאו: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.