תנועת הצופים חוזרת לעיר נהריה אחרי 15 שנה!

צילומים: תנועת הצופים
צילומים: תנועת הצופים

לאחר מו"מ ממושך של הנהלת העירייה והנהלת תנועת ה'צופים', נחתם השבוע ההסכם שמאפשר את חזרתה של התנועה לפעילות בעיר נהריה כבר בשנת הלימודים הקרובה!

החל משנה"ל תשפ"ד, תצטרף תנועת הצופים לפעילות תנועות הנוער הרבה המתקיימת בנהריה. תושבים רבים מנהריה לקחו בעבר חלק בפעילות שבט 'חירם' המיתולוגי של תנועת הצופים כחניכים ובהמשך כמדריכים, חלקם כבר הפכו לסבים וסבתות ולהורים, וכעת, נכדיהם וילדיהם יוכלו לקחת חלק בפעילות המתחדשת של תנועת הנוער שפעלה בעיר נהריה עשרות שנים עד שעזבה לפני כ-15 שנה.

השבוע סיכמו הנהלות העירייה והצופים את כלל התנאים לחזרת הפעילות של התנועה בשנת הלימודים הקרובה- תשפ"ד לעיר נהריה. בשלב הראשון, תתמקד הפעילות בהכשרת שדרת המדריכים מכיתות ט' ומעלה ובהמשך תתרחב הפעילות גם לשכבות הנמוכות של החניכים, החל מכיתה ד'. השבט יפעל בתחילה ממתחם המידעטק עד למעברו למשכן קבע שיוכשר עבור תנועת הצופים באחת השכונות בעיר.

יו"ר תנועת הצופים, מר רז פרל: "כחלק מחזון התנועה וקידום תפיסת "צופים לכל", המהווה בית לקהלי יעד רבים ומגוונים ולהקמת שבטים חדשים בהם יונחלו ערכי תנועת הצופים. אנו שמחים להודיע על פתיחת שבט חדש לתנועה בעיר נהריה, בעזרתו ובתמיכתו החשובה של ראש העיריה, מר רונן מרלי וצוותו. ביחד נוביל את החינוך הבלתי פורמלי בעיר ונטפח בני ובנות נוער ערכיים, תורמים ומעורבים בקהילה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שכיליד העיר שהתבגר וגדל בה, גם היה חלק משבט 'חירם' של הצופים בעיר, חש 'סגירת מעגל' ובירך על הצלחת המאמצים להחזרת התנועה החשובה והערכית לעיר נהריה, כחלק מבניית מערך החינוך הבלתי פורמאלי במסגרתו פועלות בעיר כלל תנועות הנוער. במהלך השנים האחרונות הורחבה פעילותן של תנועות הנוער בעיר וכיום לוקחים בהן חלק אלפי ילדים ובני נוער נהריינים תוך שיתוף פעולה של התנועות השונות עם העירייה, המרכזים הקהילתיים ויחידת הנוער העירונית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.