תלמידי בית הספר "חוגים" מחזירים אהבה לקהילה

קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה

אתמול (ראשון ה-18/12/22) יצאו לראשונה כל תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר "חוגים" ליום מעורבות חברתית לכבוד חג החנוכה.

בשעות הבוקר המוקדמות יצאו התלמידים, יחד עם המחנכים והמורים המקצועיים, וחילקו עשרות סופגניות לקשישים בבתי אבות, בבתי-ספר בסביבתם ולתושבים המתגוררים בסמוך להם וביצעו עבודות גינון בגינות קהילתיות באיזור.

ליום הפעילות שנערך אתמול קדמה סדרת שיעורי חינוך, שעברו התלמידים במהלך חודש דצמבר בנושא מעורבות חברתית, משמעות הנתינה ושיעורים בנושא גבורה והובלה, ובסיומם בחרה כל כיתה מקום התנדבות אליה תרצה לצאת לתרום. התלמידים נחלקו לקבוצות, תכננו יחדיו את הפעילות, בנו ויצרו אותה.

מילנה מירון, מנכ"לית בית הספר "חוגים": "כחלק מראיה שש-שנתית, החל מהשנה, המעורבות החברתית תיכנס לחטיבת הביניים וכל התלמידים יתנדבו לאורך השנה ביחד עם המחנכים והמורים המקצועיים. ביה"ס רואה בקהילתיות כאחת מאבני היסוד בחינוך התלמידים. אני נרגשת לראות את העשייה החברתית המדהימה של תלמידי חטה"ב שלנו ביום זה ובטוחה שהם פיזרו אור ושמחה בקרב כל האנשים שפגשו היום במקומות ההתנדבות".

שירה גאון, מנהלת חטיבת הביניים בבית הספר "חוגים": "היציאה לפעילות הינה חלק מתוכנית המעורבות החברתית בחטיבת הביניים, אשר נועדה לטפח את התלמיד להיות בוגר, בעל תחושת ערך ומשמעות ותורם לקהילה, תוך שהוא מפתח באמצעותה מעורבות בנעשה בסביבתו, גילוי מנהיגות ויזמות חברתית, הובלה ונכונות לקבל תפקידים ולמלאם מתוך מסירות ואחריות. אנו בטוחים כי יום זה היה משמעותי ומיוחד מאוד עבור התלמידים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.