צפת ממשיכה להתחדש: מסתורים לפחים, ציורים חדשים ומייצגים בכיכרות ואיי התנועה

בירת הגליל ממשיכה בתנופת הפיתוח וההתחדשות. העיר הצפונית עברה מתיחת פנים מרשימה ועושה רושם שראש העיר שוקי אוחנה ממש לא מתכוון לעצור כאן.

במהלך השבוע האחרון חידושים נוספים נראו ברחבי העיר הצפונית: את הפחים המוטמנים מקיפים מסתורים חדשים ודקורטיביים בצבע אפור עם חריטת הלוגו של העיר והסלוגן שהופך אמיתי יותר ויותר: העיר שאין עוד כמוה בעולם. המסתורים הינם מברזל איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות.

בנוסף, פרויקט ציורי התלת מימד המעטרים את העיר עלה שלב וכעת גם באזור כיכר האחדות וציירו קירות שהוזנחו במשך שנים ומוסיפים יופי לבירת הגליל.

כמו כן, פרויקט חידוש הכיכרות ואיי התנועה נכנס לשלב מתקדם- במהלך השבוע האחרון הוצבו מייצגים מיוחדים מצמחייה חייה- סוס ועגלה, אדם ומריצה ועוד.  אלו לצד צמחייה וגינון יבש– טוף, חלוקי נחל, תאורה דקורטיבית וכו, שינו באופן מהותי את פניה של בירת הגליל.

הרשתות החברתיות בצפת הוצפו  בפוסטים של פרגון והערכה על העשייה הענפה בעיר, אחד מהם רשם: ״לאחר כל כך הרבה שנים שבהם השקיעו רק בנווה אורנים סוף סוף עיריית צפת משקיעה בכל חלקי העיר- כיף לראות את ההתחדשות הזו. זו לא סיסמה או אמירה צפת באמת מתחדשת מיום ליום״ ציין.

ראש העיר שוקי אוחנה ציין: ״צפת ממשיכה להתחדש, להתייפות ולהוביל. עירנו- יהלום אמיתי שהוזנח בעבר ועובר מהפיכה של ממש, ליטוש משמעותי כבר בולטת ביופייה לכל עבר ואני שב ואומר- זו רק ההתחלה יש עוד המון עבודה ועשייה לפנינו שיצעידו את העיר קדימה מכל הבחינות לרבות יצירת סביבה נאה ושיפור פני העיר״.

צילום: עיריית צפת

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.