עיריית צפת: מוקדים מיוחדים נפתחו, סיירת קורונה הוקמה, מערכת למידה מרחוק ומיידע לתושב סביב השעון

פוזיציה!
פוזיציה!

בעיריית צפת פועלים סביב השעון על מנת לסייע לתושבים, להרגיע את הציבור ולתת מיידע און-ליין שיאפשר לתושב לשמור על עצמו.

בין היתר מלבד הארכת שעות הפעילות ותגבור כ"א במוקד 106, בהוראת ראש העיר בתום הערכת מצב הראשונה כבר הוחלט על פתיחת מוקדים מיוחדים– מוקד לאזרחים וותיקים ונתמכי רווחה, מוקד של השירות הפסיכולוגי, מוקד של מערכת החינוך וכדומה.

בנוסף, יוזמה מיוחדת וייחודית לעיר צפת הינה הקמת 'סיירת קורונה', למעלה מ -50 תושבי העיר צפת בגילאים שונים (17-50) הצטרפו למיזם שהשיק ראש עיריית צפת שוקי אוחנה בעמוד הפייסבוק ובאמצעות צוותי הרשות הם מופעלים למתן סיוע למבודדים ברחבי העיר צפת. סיוע החל מקניית תרופות כרוניות, מוצרי בסיס- לחם, חלב וכו', וליווי של שיחות טלפון להבנת הצרכים המשתנים.

כמו כן עיריית צפת פתחה אזור מיוחד באתר העירייה בו מוזן מיידע און ליין לאורך כל שעות היום, במקביל למיידע המועבר בקבוצות הוואטסאפ העירוניות, עמודי הפייסבוק של ראש העיר והעירייה, קבוצות שונות של העיר צפת ברשתות החברתיות, הקלטות קוליות בחייגנים טלפוניים, שידורים חיים עם מענה לשאלות התושבים ברשתות החברתיות והודעות SMS מהמוקד העירוני. בנוסף, על מנת להגיע גם לציבור החרדי הוציא ראש העיר מנשר מיידע שחולק מדלת לדלת. בין היתר מדובר בהנחיות, כללי זהירות, ביטולים וסגירת מקומות שונים, מסלולים בהם ביקרו נדבקי הקורונה וכדומה. "עם ריבוי המיידע ברשת חשוב לקחת אחריות ולהעביר לתושבים מיידע מאומת ומדויק, זה מונע פייק ניוז וחרושת שמועות שקריות ומאפשר לתושב לדעת מה קורה באמת בזמן אמת" ציין ראש עיריית צפת שוקי אוחנה.

עוד ציין ראש העיר שוקי אוחנה: "אנחנו פועלים סביב השעון על מנת לאפשר לתושבים לדעת מה קורה מחד, ולשמור על בריאותם מאידך. חשוב שהציבור יישמע להוראות, ישמור על היגיינה אישית, ישמור מרחק 2 מטר בין איש לרעהו ולהבין שלא מדובר בחופש שיוצאים לטייל- מי שלא חייב לצאת, להישאר בבית. הפעלנו את מערך הלמידה מרחוק ויש קשר רציף של הצוותים החינוכיים עם הילדים לוודא שהכל בסדר ושיש תעסוקה לילדים. המאבק בקורונה תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו, קחו אחריות אישית ויחד נעבור גם את תקופה מאתגרת זו בשלום".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.