עיריית נוף הגליל מציעה דיל לא רגיל לתושבים מכל רחבי הארץ שיגיעו להתגורר בעיר

הדיל: מעל 1000 משרות פנויות (מחציתם במקצועות הנדסה והייטק), היצע דיור אטרקטיבי וסל שירותים עירוניים מוזל למשפחות עם ילדים: חוגים ב – 10 שקלים, שיעורים פרטיים חינם, טאבלט לכל ילד ומימון מחצית המסע לפולין   

הדיל הלא רגיל ( בלאק פריידי של עיריית נוף הגליל) יוצג ביריד הדיור והתעסוקה הגדול שיתקיים בימים חמישי ושישי השבוע, 28-29/11 במתחם האירועים של מלון פלאז'ה.  הכניסה חופשית. לנוחיות באי היריד העירייה תעמיד חניון מוסדר והיסעים חינם. 

לא חנויות ועסקים,  גם עיריית נוף הגליל נכנסת לשגעת הבלאק פריידי ומציעה לתושבים המעוניינים להכיר את העיר המתחדשת ולבחון אפשרות לעבור ולהתגורר בה חבילת דיל לא רגיל ביריד דיור ותעסוקה ראשון מסוגו שמתקיים בארץ ביוזמת רשות מקומית. היריד יתקיים בימים חמישי ושישי השבוע ( חמישי 16:00-21:00, שישי 9:00-14:00)  במתחם האירועים של מלון פלאז'ה בנוף הגליל.  55 ביתנים של מעסיקים שונים, חברות , מפעלים ובתי עסק שונים יציעו לבאי היריד מעל 1000 משרות פנויות, כמחצית מהן במקצועות הייטק והנדסה.

לצד היצע התעסוקה היוצא דופן בהיקפו יוצגו ביריד הזדמנויות הבנייה למגורים בעיר באמצעות חברות בנייה וקבלנים.  העירייה עצמה תציג ביריד את סל השירותים המשודרג שהיא מציעה לתושביה ובו מגוון רחב של שירותים עירוניים המוזילים באופן משמעותי את עלויות המחייה למשפחות צעירות עם ילדים, החל מחוגים בעשרה שקלים, קולנוע ב 30 ₪, שיעורים פרטיים חינם ומימון מחצית המסע לפולין. ראש עיריית נוף הגליל יוזם היריד הביר כי "נוף הגליל ערוכה ומזומנה כיום לקליטה מסיבית של משפחות צעירות, העיר מציעה איכות חיים, חינוך מצוין והיצע תעסוקה בלתי רגיל שכולל לראשונה בתולדותיה מאות משרות בתחום ההייטק. ה"דיל" שאנחנו מציעים הוא באמת לא רגיל כי הוא משלב דיור ותעסוקה איכותית – שני מרכיבי יסוד בקליטת משפחות צעירות.

היריד יוצא לדרך בשיתוף ובסיוע משרד הבינוי והשיכון, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, רשות התעסוקה ומשרד הכלכלה והתעסוקה. תחת הכותרת "דיל לא רגיל בנוף הגליל", תוצג בו חבילה אטרקטיבית שמשלבת דיור בר השגה עם מגוון רחב של תעסוקה בעיר ובסביבתה.

כאמור, לצד ההיצע האדיר של מקומות תעסוקה, יוצגו ביריד כל הפרויקטים בתחום הבנייה למגורים המשווקים בימים אלה על ידי משרד השיכון ורמ"י (רשות מקרקעי ישראל),  כולל פרויקט "דירה להשכיר" שיצא לדרך לפני כחודש ובמסגרתו ייבנו מאות דירות חדשות במסלול השכרה לטווח ארוך לתקופה של עד 15 שנים. היצע הדיור יכלול גם מאות דירות יד שנייה למכירה ולהשכרה בשוק הפרטי.

צילום יח"צ נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.