עיריית חיפה חידשה את האמנה לשיתוף פעולה בין המרכזים הרפואיים לחברות ההזנק הפועלות בעיר

האמנה נחתמה בפתיחת האירוע השנתי לקהילת ההייטק והיזמות החיפאית שהתקיים אמש [ג'] במועדון זאפה חיפה, בחסות העירייה, החברה הכלכלית וחברות ההיי טק הגדולות הפועלות בעיר. על האמנה חתמו: ראש העיר ד"ר עינת קליש רותם, מנכ"ל הקריה הרפואית רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל, מנכ"ל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג, ומנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן.
עיריית חיפה חידשה את האמנה לשיתוף פעולה בין המרכזים הרפואיים לחברות ההזנק הפועלות בעיר
עיריית חיפה חידשה את האמנה לשיתוף פעולה בין המרכזים הרפואיים לחברות ההזנק הפועלות בעיר

באמנה מתחייבים הצדדים השותפים לה: 

א.    לטפח שיתופי פעולה בין קהילת היזמים למכוני המחקר הרפואיים ולעיריית חיפה.

ב.     להוביל מהלכים עירוניים וארגוניים לקידום הרפואה הדיגיטלית והמכשור הרפואי בעיר.

ג.      ליצור תנאים לשגשוגן של חברות סטארט-אפ באופן שתהיה בו תועלת הדדית.

ד.    לסייע בהנגשת מידע על פי קריטריונים שיקבעו ע"י המרכזים הרפואיים.

ה.   להעניק הכרה לאופייה הייחודי של העיר חיפה בפעילות בתחום הבריאות הדיגיטלית.

יוזמת העירייה להנגשת הנתונים הקיימים בבתי החולים, כבסיס לפיתוח מיזמים בתחום הרפואה, נעשית במסגרת המאמץ לקידום היזמות והסטארט-אפים בחיפה. במטרה ליצור שיתופי פעולה ולחבר בין הגורמים היזמיים הפועלים בעיר הקימה העיריה גם פורום יזמות עירוני בו חברים כל גורמי היזמות העירוניים, וכן , הכריזה על כינון "רובע חדשנות" בשיתוף עם משרד הכלכלה ובתמיכת משרד ראש הממשלה.

כל אלה נועדו להגדיל את מספר מקומות התעסוקה האיכותיים לכלל התושבים ולעודד את עשרות אלפי הסטודנטים הלומדים בעיר להישאר ולגור בה.

ראש העיר ד"ר עינת קליש רותם: הודתה לכל הגורמים השותפים ליוזמה ולמנהלי בתי החולים על נכונותם לחתום על האמנה שתסייע ליזמים מקומיים בפיתוח  מיזמים בתחום הרפואה. נמשיך ונפעל גם בעתיד לקידום שיתופי פעולה נוספים בתחומי היזמות אשר מפרותיהם ייהנו בסופו של דבר כל תושבי העיר".    

מנכ"ל הקריה הרפואית רמב"ם, ד"ר מיכאל הלברטל: "המרכז הרפואי רמב"ם נמצא בחזית הרפואה הקלינית, בקידום המחקר, החדשנות  והטכנולוגיה. בעידן הנוכחי, אנו מחויבים להשתלב בחשיבה הגלובלית, לעודד יוזמה וחשיבה יצירתית תוך מתן סיוע, ליווי ותמיכה במימוש הרעיונות. ליצור סביבה ותשתית תרבותית המעודדת פיתוח מחקרים פורצי דרך וטכנולוגיות חדישות, תוך שיתופי פעולה עם יזמים, תעשייה ומוסדות אקדמיים מהמובילים בארץ ובעולם.  אנו חיים באחת התקופות המסעירות ביותר בהיסטוריה האנושית: הידע האנושי הינו נחלת הכלל, מקיף את כל מציאות חייו של האדם. אנו חיים ב "כפר גלובלי", שבו אמצעי תקשורת משוכללים אשר הפכו את כדור-הארץ לסביבה אחת ועל כן חשיבות קידום מחקר וחדשנות ובתוכם  קידום הבריאות הדיגיטלית הינה  בעלת חשיבות גבוהה. הראיה של חיפה כאקו ססטם שמעודד חשיבה וקידם של חדשנות משתלבת לחלוטין בחזון בית החולים ושילוב הכוחות של כל השותפים מביא לבנות מרכז מצויינות מוביל. המרכז הרפואי רמב"ם שמח ומעודד את שילוב הידיים של ארגוני הבריאות בחיפה בשיתוף עם עירית חיפה".

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "יוזמה זו, מתכתבת עם החזון ודרכי הפעולה שאני מיישם בימים אלו במרכז הרפואי בני ציון, של מעורבות ושיתופי פעולה של בית החולים בקהילה.  אין לי כל ספק ששיתופי פעולה מעין אלו מגלמים בתוכם את האמרה שהשלם גדול מסך חלקיו. המרכז הרפואי בני ציון, ימשיך להיות שותף נאמן ליוזמה זו, ואני מזמין אתכם היזמים להיפגש איתי ועם הצוות שלי, על מנת להעביר את היוזמה מהרמה ההצהרתית לרמה המעשית."

מנכ"ל מרכז רפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג: "בית החולים כרמל פועל בשיתוף עם גורמים רבים ביניהם הרשות לחדשנות, be well Haifa  והחברה הכלכלית חיפה כדי לקדם חדשנות דיגיטאלית. כרמל והכללית פועלים בדגש על רצף הטיפול הכולל בין בית החולים והקהילה ושימוש במידע הדיגיטאלי הרב כדי לשפר את איכות הטיפול והשירות שמקבלים המטופלים. אנו שמחים לשתף פעולה בעבודה, במחקר ובפרויקטים משותפים עם חברינו מבתי החולים רמב"ם ובני ציון כדי לחזק את מערכת הבריאות במרחב חיפה והסביבה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.