נוף הגליל בשמיים: אל על קראה למטוס הדרימליינר החדש שלה – נוף הגליל

מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה: "אנו שמחים לעוף יחד עם העיר נוף הגליל  ולשאת את שמה בכל מקום בו נהיה בעולם"

במחווה  מיוחדת לתנופת ההמראה, הפיתוח וההתחדשות של העיר נוף הגליל, חנכה חברת אל על מטוס דרימליינר חדש הנושא את שמה – נוף הגליל – המופיע באופן בולט על גוף המטוס בעברית ובאנגלית. מדובר במטוס דרמיליינר  ה-16 של אל על, בואינג 787-8 החדש שסימונו ERD-4X . המטוס נחת ביום שני השבוע בישראל, בטיסה ישירה מסיאטל שבארה"ב, שם יוצר במפעלי חברת בואינג. המטוס החדש, הנושא את שם העיר 'נוף-הגליל', התקבל בטקס הסלנה מסורתי בנתב"ג, במעמד מנכ"לית אל על דינה בן-טל גננסיה, ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, נשיא בואינג ישראל, עידו נחושתן, קני רוזנברג דריל הגלר. בטקס החגיגי הסירו מנכ"לית אל על וראש העיר את הלוט מעל שם המטוס וחשפו אותו לראשונה. מיד לאחר הסרת הלוט סיירו האורחים בתוך המטוס והתרשמו מן הרמה הגבוהה של האביזרים ושלל הפינוקים לנוסעים.

באל על ציינו כי מדובר בטיסה הראשונה של אל על המבוצעת תוך שימוש בדלק בר-קיימא (SAF), ובכך מציבה עצמה אל על בקו הראשון של חברות תעופה עולמיות אשר נמצאות בעולם הקיימות וצמצום פליטות גזי חממה.

מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה, אמרה באירוע: "בכל פעם שאנחנו מקבלים דרימליינר חדש לידינו יש התרגשות ותחושה חגיגית באוויר, והיום ההתרגשות היא כפולה כי זו טיסת אל על הראשונה שטסה לישראל עם דלק SAF בר-קיימא. מדובר בשילוב של שני תחומים משמעותיים שמרכיבים את התוכנית האסטרטגית שלנו ושאנו עוסקים בהם יום יום – הרחבת צי המטוסים של אל על והצערתו, והרחבת העשייה בתחום איכות הסביבה. השותפות ארוכת השנים עם בואינג מאפשרת לנו להביא ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר, ואני מודה להם מאוד על כך" מנכ"לית אל על הסבירה את ההחלטה לקרוא למטוס בשמה של העיר נוף הגליל  "ממש כמו אל על, כך גם עיריית נוף הגליל הכריזה לפני מספר שנים על מיתוגה מחדש, ומאז היא עפה לגבהים. אנו שמחים לעוף יחד איתכם ולשאת את שם העיר שלכם בכל מקום בו נהיה בעולם".

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, אמר באירוע: "אנחנו עובדים מאוד קשה על מיתוג שמה החדש של העיר ואני מאוד שמח על המחווה של חברת אל על, לקרוא למטוס החדש "נוף הגליל". זו גאווה גדולה לעיר ששמה החדש יתנוסס בשמי כל העולם. אני בטוח שבחלק מהטיסות יהיו גם תושבי נוף הגליל והם יתרגשו במיוחד לראות את עירם טסה יחד איתם אל על".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.