נוף הגליל במקום שני בארץ בשיעור הקצונה בצה"ל, בקטגוריה ערים קטנות

וברשימת עשרת הערים המובילות בגיוס לצה"ל, בשירות קרבי, שנת שירות ומכינות קדם צבאיות

צה"ל פרסם השבוע את נתוני הגיוס והשירות בערים ובמועצות האזוריות והמקומיות, על פי חלוקה לקטגוריות, נוף הגליל נמצאת בקטגוריה ערים קטנות. על פי הנתונים, העיר מציגה קפיצה דרמטית בכל הפרמטרים, החל משיעור הקצונה בצה"ל ועד לגיוס משמעותי וקרבי.

מן הנתונים עולה כי נוף הגליל נמצאת במקום השני בארץ בשיעור הקצונה –  נתון המעיד על האיכות הגבוהה של בני הנוער ומצוינות מערכת החינוך העירונית שזכתה השנה בפרס החינוך המחוזי ובימים אלה מועמדת לפרס החינוך הארצי.

בקטגורית אחוז המשרתים  בצה"ל והמתנדבים לשירות משמעותי וקרבי, נוף הגליל מובילה בעשירייה הראשונה של הערים הקטנות, הן בקטגוריית הגברים והן בקטגוריית הנשים. גם   בשיעור בני ובנות הנוער הבוחרים להמשיך בסיום לימודי התיכון לשנת שירות ולמכינות קדם צבאיות נוף הגליל נמצאת במקום מצוין: בקרב הגברים בין חמש הערים המובילות בארץ

ובקרב הנשים בעשירייה הראשונה.

הנתונים מתייחסים לשלוש השנים האחרונות במחזור הגיוס של 2019 שהסתיים בשנה האחרונה, כלומר לילידי 2001. מעיריית נוף הגליל נמסר כי הקפיצה הדרמטית משקפת את העלייה הדרמטית בהישגי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר. ראש העיר , רונן פלוט, ברך על ההישג וציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם  צה"ל ומשרד החינוך בהפעלת "מודל רשותי" שכולל עשרות פעילויות הסברה והכנה לצה"ל בבתי הספר התיכוניים בעיר, הן במערכת החינוך הפורמלי והן בבלתי פורמלי.

 "בנוף הגליל יש  נוער איכותי מאין כמוהו ומערכת חינוך עירונית איכותית בכל קנה מידה.  כאשר שני אלה מתכנסים לתוך רשות שמשקיעה את מיטב משאביה בחינוך ומעמידה אותו בראש מעייניה,  להשקעה ולעבודה המאומצת  יש תוצאות. "אמר ראש העיר, רונן פלוט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.