בחירות בחיפה, בוחרים שינוי

עו"ד רועי סבג
צילומים: יוסף הירש

הבחירות לעיריית חיפה מעלות הילוך

עו"ד רועי סבג מסיעת "מחוברים לחיפה וקריית חיים" מתחייב: "נטפל בכל תושב הזקוק לסיוע"

בכנס בחירות אליו הגיעו מאות תומכים, הציג עו"ד סבג את אחת הבעיות הקשות של חיפה: "כמי שפועל בשטח, אני יודע שמחלקת הרווחה לא מספקת מענה ראוי לנזקקים" הרקורד ההתנדבותי של רועי כולל בין השאר הקמת בית ילד בנווה דוד ועזרה לחיילים בודדים יעקב בורובסקי, שעומד בראש הרשימה, הגדיר אותה כתנועת מחאה שתתקן את העיר

כ-3 חודשים לפני הבחירות המוניציפליות, קיימה סיעת "מחוברים לחיפה וקריית חיים" כנס בהשתתפות חברי הרשימה ומאות תומכים. בראש הרשימה עומד יעקב בורובסקי, איש ציבור ותיק שבין השאר הגיע לדרגת ניצב במשטרת ישראל ועמד בראש צוות המאבק בשחיתות במשרד מבקר המדינה. "אנחנו פה כי את חיפה צריך להציל", הצהיר בורובסקי בכנס. "20 שנה הניהול כאן לא רואה לנגד עיניו את האזרח. לא את האזרח הוותיק, לא את ניצול השואה, לא את הנזקק".

חבר הרשימה הפעיל החברתי עו"ד רועי סבג, הדגיש אף הוא את המחויבות שלו ושל חבריו לאוכלוסיות המוחלשות: "אין עיר משגשגת בלי מערך רווחה חזק. אנו נטמיע מדיניות שתטפל בכל תושב חיפה וקריית חיים הזקוק לסיוע". עו"ד סבג גם פירט חלק מהתוכניות המעשיות, ובהן הקמת מחלקה ייעודית במוקד העירוני אשר תוקדש כל כולה לנושא הרווחה.

"הגיע הזמן לחולל שינוי אמיתי בעיר"

"כמי שפועל בשטח", סיפר עו"ד סבג לחיפאים ולחיפאיות שהגיעו לכנס, "אני יודע שמחלקת הרווחה לא מספקת מענה ראוי לנזקקים. אנחנו נדאג לכולם: ילדים מוחלשים, נוער בסיכון, משפחות חד-הוריות, קשישים עריריים ועוד".

רועי הוא בנו של שמעון סבג, יו"ר עמותת יד עזר לחבר אשר פועלת במגוון רחב של דרכים למען הקהילה ובפרט למען ניצולי שואה. בהיותו ילד, השתתף רועי בפעילויות העמותה וסייע לחלק מזון למשפחות נזקקות. בהמשך יזם את הקמתו של בית הילד בנווה דוד, והיה שותף בהקמתם של בתי תמחוי בהדר. במקביל לשירותו הצבאי דאג לסייע לחיילים בודדים וחיילים מעוטי יכולת עם רהיטים, מוצרי חשמל ומשלוחי מזון, כל זאת ללא תמיכה מצה"ל ועל בסיס תרומות שגייס בעצמו. על התנדבות זו הוא קיבל בשנת 2012 מגן הוקרה משר הרווחה באותה תקופה, משה כחלון.

גם כשלמד משפטים באוניברסיטת חיפה, פינה רועי זמן לפעילות חברתית, וכך הוא עושה גם כיום. החיבור עם יעקב בורובסקי מייצר אצל סבג בן ה-33 אופטימיות: "הגיע הזמן לחולל שינוי אמיתי בעיר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.