בעקבות פעילות ויצו מול פיקוד העורף – החל מהבוקר (10.10) יפתחו מעונות היום לפעוטות בבתי החולים

בעקבות פניית ויצו לפיקוד העורף, אמש שונו ההנחיות לשעת חרום, כך שהחל מהבוקר (10.10) ויצו תוכל לפתוח את מעונות היום לפעוטות בבתי חולים, במבנה עם מרחב מוגן תקני בלבד.

לויצו מעונות יום בשגרה בבתי החולים – ברזילי באשקלון, הלל יפה בחדרה, איכילוב, הדסה עין כרם, אסף הרופא, רמב"ם בחיפה.

כאמור, ההישג בשינוי ההנחיות יאפשר את פתיחת המעונות הללו והצוותים הרפואיים, שהינם הורים לילדים בגילאי לידה עד שלוש, יוכלו להמשיך ולבצע את משימתם הקריטית להצלת חיים.

המעונות יופעלו על ידי הצוותים המקצועיים שפועלים בימי שגרה. הפעלת הפעוטות תעשה לאורך כל היום במרחב מוגן והמעון ינעל בכל דלתותיו, מרגע כניסתם ועד לרגע פיזורם של הפעוטות.

המעונות יקלטו פעוטות ובוגרים בהתאם לצורכי סגלי הרפואה ונכון להבוקר (יום ג' 10.10) נפתחו מעונות בבתי חולים הבאים: איכילוב, הלל יפה בחדרה, אסף הרופא, הדסה עין כרם. מחר (ד' 11.10) יפתח מעון בבית חולים ברזילי באשקלון.

לדברי מירה מינס, מנכ"לית ויצו: "ויצו נרתם לסייע במאמץ המלחמתי ולהקל על עבודתם של הצוותים הרפואיים הנדרשים למאמץ עצום בימים קשים אלה. אנחנו מחוייבים לסייע להם כדי להקל את עבודתם.
לצד זה, עלינו לעשות את המיטב, ככל הניתן, כדי שלפעוטות יהיה סדר יום ושגרה ככל הניתן והם יזכו לפגוש את הצוותים המקצועיים החינוכיים המטפלים והדואגים להם ביומיום."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.