בנהריה, מתרגלים התנהגות נכונה בדרכים כבר מגיל צעיר

בנהריה, מתרגלים התנהגות נכונה בדרכים כבר מגיל צעיר
צילומים: עיריית נהריה

בטקס חגיגי נחנך בנהריה, מתחם חדש ללימוד התנהגות נכונה בדרכים המיועד לתלמידי כלל בתי הספר היסודיים בעיר. "זהו פרויקט חשוב וערכי שייקחו בו חלק תלמידות ותלמידים מכלל בתי הספר וישלב בין הלימוד על הזהירות בדרכים ללימוד על שוויון וקבלת האחר", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי בטקס

מתחם חדש וייחודי ללימוד ותרגול של התנהגות נכונה בדרכים הוקם במגרש בחצר בית הספר לחינוך מיוחד ע"ש 'רונה רמון' בנהריה. המתחם הוקם בתרומתם הנדיבה של אשכול וכרמית נעמן ובשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועיריית נהריה. המגרש נצבע והוסב למתחם שישמש גם את תלמידי בית הספר 'רונה רמון' וגם את כלל תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר וישלבו בין הלימוד על הזהירות בדרכים ללימוד על שוויון וקבלת האחר".

במתחם סומנו כבישים, מדרכות, סימוני דרך ובהם קווי עצירה, מעברי חצייה ותמרורים. בנוסף, לטובת הפעילות במקום, הוצבו אמצעי תחבורה פיזיים שיסייעו בהתנסות ובהמחשת סיטואציות אותם יתרגלו הילדים כמשתמשים בדרך.

בטקס חנוכת המתחם השתתפו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנהל מטה הבטיחות בדרכים של מחוז צפון של הרלב"ד, קובי גזית, ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, מנהל מטה הבטיחות בדרכים ברשות, מאיר פורת, בני משפחת נעמן שתרמו להקמת המתחם ומנהלות ומנהלי כלל בתי הספר בעיר.

ראש העירייה, רונן מרלי: "זהו פרויקט חשוב וערכי שבו ייקחו בו חלק תלמידות ותלמידים מכלל בתי הספר בעיר וישלב בין הלימוד על הזהירות בדרכים ללימוד על שוויון וקבלת האחר. אני מודה לכרמית ולאשכול על תרומתם המרגשת להקמת המתחם ולרשות לבטיחות בדרכים, שמלווה את הפעילות הרבה ברשות ופועלת בכלל מוסדות החינוך".

כבר בשבוע הבא, בו יצוין בישראל ׳השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים׳, ישמש המתחם החדש לפעילות חינוכית ראשונה כחלק מהתוכנית הרשותית שהוכנה במיוחד לשבוע זה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.