הסכימו על נישואים פתוחים, עד שהאישה גילתה שחשבון הבנק מתרוקן

הבעל: "הסיכום היה שמכירים כל אחד מי שהוא רוצה מטיילים ונהנים. כן, חלק מההנאות שלי היו בתי מלון מפוארים בחו"ל וזה עולה כסף. אף אחד לא מנע מאשתי לעשות חיים".

בני הזוג צמד רופאים בכירים לשניהם קליניקות פרטיות שמגלגלות מאות אלפי שקלים בחודש ושניהם נחשבים למומחים בתחומם. אחרי 16 שנות נישואים החליטו השניים להימנע מפירוק החבילה אבל לנהל "נישואים מאפשרים" כשניסחו ביניהם הסכם שאומר כי כל צד רשאי להכיר את מי שהוא רוצה, עם באמצעות אתרי הכרויות, או בכל דרך אחרת.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן מבקשת להפסיק את ההסכם לאלתר. לדבריה בעלה הפר את ההסכם. הוא לא בחל באמצעים. הוא חבר לשלושה אתרי הכרויות. הציג את עצמו כאדם אחר ולא כפי שסוכם. ובעיקר הוא הצליח בחצי שנה להוציא מאות אלפי שקלים על טיסות לחו"ל ביקור בבתי קזינו, מופעים, וכנראה גם מתנות יקרות ערך.

הבעל אמר בתגובת: "הסיכום היה שמכירים כל אחד מי שהוא רוצה מטיילים ונהנים. כן, חלק מההנאות שלי היו בתי מלון מפוארים בחו"ל וזה עולה כסף. אף אחד לא מנע מאשתי לעשות חיים". האישה הבהירה לעו"ד סולן כי היא מבקשת לבטל את ההסכם כשנדרשה להציג את ההסכם אחרי שבעלה טען התנהגותו  היא על פי רוח ההסכם, התברר כי ההסכם ביניהם היה ברובו הסכם בעלפה. "הדבר היחיד שנכתב מאחר והכנסתנו היא כמעט זהה, היה שכל צד רשאי למשוך מידי חודש לטובת ההנאות הפרטיות שלו, במסגרת הכרות כזו או אחרת, מידי חודש סכום שלא יחרוג מגובה השכר החודשי הממוצע, אמרה. "בעלי משך הרבה יותר, אבל זה לא הכסף, הסיכום היה שהוא משתף ומדבר ולא מתאהב ולדעתי לבעלי יש סיפור אהבה".

הדרישה האולטימטיבית כרגע היא ביטול ההסכם בכתב ובעלפה וחזרה למחויבות מלאה כזוג נשוי. הבעל ביקש ארכה כדי להחליט. האישה טוענת כי שני ילדיהם יפגעו מהסיכום שעדיף לכולם שיעבור מהעולם. לדבריה היא לא ניצלה את ההסכם ולא היתה עם אף גבר ואם בעלה ימשיך במעשיו היא תעתור לגט וכתובה. בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.