סופרלנד, יער הקופים, באולינג ועוד שלל פעילויות – קייטנה כיפית במיוחד לילדי קריית חיים

ועדת החינוך בשיתוף עמותת הספורט ארגנו "כיף על גלגלים" – קייטנה מושקעת וגדושה באטרקציות ∙ המטרה: להעניק לילדים משכונת מצוקה חוויות מלהיבות ∙ הפרויקט התבצע בשיתוף עמותת הספורט
צילומים באדיבות ועד העדה היהודית הספרדית

ועדת החינוך בשיתוף עמותת הספורט ארגנו "כיף על גלגלים" – קייטנה מושקעת וגדושה באטרקציות המטרה: להעניק לילדים משכונת מצוקה חוויות מלהיבות הפרויקט התבצע בשיתוף עמותת הספורט

החופש הגדול יכול להיות תקופה משמחת במיוחד, אבל גם עלול לגרום לשעמום וכתוצאה מכך לתופעות שליליות. הורים ממשפחות מועטות יכולת מתקשים, ובעצם לא יכולים, לספק לילדיהם בילויים מלהיבים – ומי שנכנסה לתמונה ודאגה להעשיר את החופש היא ועדת החינוך של ועד העדה הספרדית חיפה.

יו"ר הוועדה, עו"ד בתיה חיימוב רומן, וחברות הוועדה לימור דהן ושפרה ענתבי, ארגנו קייטנה ייחודית: "כיף על גלגלים" – 10 ימים של ימי כיף פעילים עם ביקורים במקומות שילדים אוהבים במיוחד. המיזם יצא לפועל בשיתוף העמותה לספורט במרחב חיפה, ששפרה ענתבי היא המנכ"לית שלו.

בין השאר הגיעו הילדים הנרגשים – כולם משכונת מצוקה בקריית חיים – לסופרלנד וליער הקופים. בנוסף נהנו הילדים בני ה-6-10 מבריכה, באולינג, סרט, סדנת אפייה ועוד שלל פעילויות ידע והעשרה. "חשבנו איך אפשר להעסיק את הילדים בתקופת הקיץ, כך שלא יסתובבו ברחובות חסרי מעש", הסבירו נשות ועדת החינוך את מקור הרעיון ואת המחויבות למימוש: "כשילדים אלה יחזרו לבית הספר, הם יוכלו לספר לחברים ולמורים על כל החוויות המיוחדות שהיו גם להם בחופש הגדול".

גם ההורים התרגשו מאוד מהיוזמה והקייטנה, ויעידו על כך מכתבי התודה שהגיעו לוועד העדה הספרדית חיפה. צוות המרכז הקהילתי "רסלר" בקריית חיים, שסייע באיתור הילדים שזקוקים במיוחד לקייטנה כיפית, הודה גם הוא בחום לוועדת החינוך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.