נוף הגליל מוקירה את נשות ואנשי המילואים שלה

נוף הגליל מוקירה את נשות ואנשי המילואים שלה

העירייה משתתפת בקמפיין ארצי של צה”ל במסגרתו הציבה על שילוט החוצות ברחבי העיר תמונות של מילואימניקים מצטיינים מנוף הגליל

שישה מילואימניקים מנוף הגליל מככבים בקמפיין ההצדעה של צה"ל לאנשי ונשות המילואים מכל הארץ. בנבחרת של נוף הגליל: רס"ר נתנאל רוזנבלום  אחראי תשתיות בפיקוד העורף, רס"מ מקסים פוזיריוב נהג משא כבד בחטיבת הנגב, סרן יוסי פרבר רב בחטיבת תותחנים, סא"ל לוטם פרן-פרח  מג"ד בחטיבת ירושלים, רס"ל עדן עדי ראובני  לוחמת בפיקוד העורף וסרן דניס קובשינצ'יקוב  סגן מפקד סוללה בחטיבת תותחנים. מהעירייה נמסר כי מטרת הקמפיין היא להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. "הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם – המשפחה והעבודה. מתוך מאות אנשי ונשות מילואים נבחרו ששה  מצטיינים שהשתלבו בקמפיין העירוני בשילוט חוצות ובדיגיטל", נמסר וצוין כי הנבחרת נבנתה על ידי ועדה ייעודית באגף כוח אדם בצה"ל לפי קריטריונים מוגדרים מראש המדגישים תרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים.

https://net-media.co.il/

קצין מילואים ראשי, תת אלוף (מיל’) ארי סינגר, אמר: "מערך המילואים הוא אחד הנכסים המרכזיים של מדינת ישראל, המאחד הלאומי, פסיפס מרהיב שמורכב מכלל הרבדים של החברה הישראלית. מטרת הקמפיין היא להכיר ולהוקיר את העשייה של משרתי ומשרתות המילואים, להציג בקול רם את תרומת בפרהסיה, לפרגן ולהעלות את המודעות של החברה הישראלית את תרומתו האדירה של מערך המילואים לחוסן הלאומי והחברתי של מדינת ישראל".

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, אמר: "נוף הגליל גאה לקחת חלק בקמפיין הארצי המוקיר תודה לאנשי המילואים אשר תורמים למדינה בשירות משמעותי. אנו גאים ב –  702 נשות ואנשי המילואים מנוף הגליל אשר רואים את טובת המדינה בראש מעייניהם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.