חדש בחיפה: רחוב ג׳וני הרדי

במעמד רה״ע חיפה, נשיא מועדון מכבי חיפה, שחקני עבר, קבוצת הנוער, בני משפחה וחברים נחנך הבוקר בשכונת נאות פרס רחוב להנצחתו של הכדורגלן והמאמן האגדי יונתן (ג׳וני) הרדי
קרדיט: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

במעמד רה״ע חיפה, נשיא מועדון מכבי חיפה, שחקני עבר, קבוצת הנוער, בני משפחה וחברים נחנך הבוקר בשכונת נאות פרס רחוב להנצחתו של הכדורגלן והמאמן האגדי יונתן (ג׳וני) הרדי

עיריית חיפה ממשיכה לעשות כבוד לשחקני העבר המיתולוגיים של העיר, ובתוך כך נחנך הבוקר רחוב על שמו השחקן ומאמן העבר יונתן (ג׳וני) הרדי ז״ל (1934-2017).

בטקס החגיגי שהתקיים בסמוך לאיצטדיון העירוני ״סמי עופר״ השתתפו רה״ע חיפה עינת קליש רותם, נשיא מועדון ״מכבי חיפה״ יעקב שחר, חבר מועצת העיר ניר שובר, שחקני עבר, קבוצת הנוער, בני משפחה וחברים.

הרדי, יליד חיפה, שיחק בשורות קבוצת הכדורגל מכבי חיפה ורשם מעל 200 הופעות בליגה ובגביע המדינה – בהן הבקיע 91 שערים.
לאחר פרישתו מכדורגל בגיל 34, הרדי עבד במשך עשרות שנים במחלקת הנוער של המועדון וטיפח דורות של שחקנים.
מחלקת הנוער של מכבי חיפה נקראת על שמו.

רה״ע חיפה, עינת קליש רותם: ״כמי שהקדיש את חייו למשחק ואימון כדורגל, יונצח הרדי בשכונת נאות פרס, לצד שורה מכובדת של אנשים מתחום הספורט החיפאי. חנוכת הרחוב על שמו היא הדרך הצנועה של העיר להחזיר לג׳וני תודה, בשמי ובשם כל תושבי העיר, על פועלו ותרומתו לאורך השנים״.

נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה, יעקב שחר: ״בצעירותי הייתי מגיע למשחקים של מכבי חיפה, בתקופה שבה ג׳וני כיכב כשחקן. כבר אז אהבתי את המשחק ההתקפי של הקבוצה וזו המורשת שעד היום מלווה אותנו, זה המוטו שלנו. אנו מנסים ליישם את הטוב שלמדנו מג׳וני וחבריו״.

ביתו של יונתן הרדי, ניבה כץ: ״הגיבור הראשי של היום המרגש הזה הוא אבינו, שכל כולו צניעות, ענווה, כבוד וגאווה. אבא חינך דורות שלמים של שחקנים על פי המשפט שהיה שזור בפיו תמיד: ׳האדם לפני השחקן׳. הוא היה סמל להגינות בספורט, מהדור שהזניק את מכבי חיפה לפסגת הכדורגל הישראלי״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.