פסטיבל 'נהריה VIBES' בנהריה!

פסטיבל 'נהריה VIBES' בנהריה!
צילומים: מיקי אלקובי

אלפי תושבים ומבקרים הגיעו אמש ליום הראשון של פסטיבל 'נהריה VIBES' שמתקיימת בחניון הטיילת בנהריה. אגם בוחבוט, רביב כנר ו'פול טראנק' היו האומנים הראשונים. במתחם הפסטיבל נהנו הבאים גם מדוכני אוכל ובירה משובחת מכל העולם. הערב ומחר יימשך הפסטיבל עם הופעות נוספות של זמרים והרכבים מובילים: מרסדס בנד, רביד פלוטניק, עומר נצר, היהודים וטונה. הכניסה חופשית!

אירועי 'קיץ של העולמות' בנהריה ממשיכים ואמש נפתח בחניון הטיילת בעיר הצפונית פסטיבל 'נהריה VIBES' שמשלב מתחמי בירה מכל העולם, דוכני אוכל והופעות חיות של זמרים והרכבים מובילים.

כבר בשעה 18:30 עם פתיחת שערי מתחם הפסטיבל החלו להגיע מאות צעירים, בני נוער ומשפחות ונהנו מהשקיעה המדהימה בקו החוף ומבילוי בין הדוכנים. את הערב הראשון על במת הפסטיבל, פתחה הזמרת אגם בוחבוט ואחריה עלו על הבמה הזמר רביב כנר וההרכב המוכר והאהוב 'פול טראנק' עם מיטב הלהיטים המצליחים שלו.

הפסטיבל ממשיך גם הערב ומחר. היום (יום רביעי) יעלו על הבמה היוצר והזמר הנהרייני עומר נצר, הראפר והזמר המוכר רביד פלוטניק ולהקת 'מרסדס בנד' ומחר (יום חמישי) יופיע הרכב נהרייני נוסף- 'בקשיש', המבצע מוזיקה אינסטרומנטלית מקורית ואחריו יעלו איתי טונה ולהקת היהודים שיחתמו את הפסטיבל. המתחם ייפתח בשעה 18:30 והבמה המרכזית תיפתח בשעה 20:00. הכניסה לאירועים חופשית!
לרשות באי הפסטיבל ישנם חניונים ציבוריים ופרטיים וחניונים בקישור הבא: https://bit.ly/3SSZu6O
כמו כן, ניתן להגיע גם באמצעות נסיעה בקו 16 הפועל מדי חצי שעה ועד השעה 23:30, עם תחנות איסוף והורדה בצומת הרחובות המייסדים וז'בוטינסקי ונמצאות במרחק הליכה ממתחם הפסטיבל.

אירועי הקיץ בנהריה יימשכו גם בשבוע הבא עם ערב 'נייט מרקט' בשדרות הגעתון שיהפכו למדרחוב לילי עם דוכנים, מופעי רחוב ועל במת הנחל יופיעו לצד הרכבים מקומיים גם להקת 'חתולי רחוב'. את הקיץ יסגור ביום חמישי הבא ה-25.8.22 מופע על במת טיילת המזח של זמרת העשור עדן בן זקן.

צילומים: מיקי אלקובי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.