התעמלות אירובית לצוות בבית החולים בנהריה

על רקע מחלת הקורונה, העומס הרב שמוטל על כתפי הצוותים והעבודה המאומצת מסביב לשעון, החליטה הנהלת המרכז הרפואי לגליל שבנהריה, לערוך שיעורי אירובי לעובדים, לשם שיפור החוסן הנפשי של הצוותים ותוך התאווררות קלה מהלחץ המאפיין את מערכת הבריאות בימים אלו.

שני השיעורים הראשונים, שנערכו אתמול (יום שני), הועברו לעובדים משתי המחלקות המטפלות בחולי קורונה (כל קבוצה לחוד), בהשתתפות צוותים מכלל הסקטורים.
את השיעורים מעבירה מוניקה סבח, עובדת יחידת האיכות של המרכז הרפואי, שבמקצועה משמשת גם מדריכת אירובי לעיצוב, חיטוב ואורח חיים בריא.

שיעורי האירובי התקיימו במתחם הגדול והפתוח של מנחת המסוקים, לצלילי מוסיקה קצבית ותוך הקפדה על קבוצה קטנה ביותר, השומרת על מרחק של כ-3 מטרים האחד מהשני, ותוך חבישת מסיכה כירורגית.
את הרעיון הגתה סגנית מנהלת הסיעוד, הלן מלכה-זאבי, שמסרה כי שיעורי האירובי, שבימים הקרובים יועברו גם לעובדים ממחלקות נוספות, נועדו להפגת המתח, שמירה על החוסן המנטלי וגיבוש חברתי.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, בירך על המיזם המרענן, והדגיש כי ישנה חשיבות רבה לכך שהצוות המטפל יתאוורר מדי פעם, במיוחד על רקע המצב הנוכחי.

צילומים: אלי כהן זיקוקין

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.