השר לביטחון פנים, עומר בר לב, בוועידת עיריית חיפה ועיתון "הארץ" הנערכת היום בחיפה: "בקרוב יתווספו שוטרים נוספים למצבת כוח האדם הקיימת של משטרת חיפה"

קרדיט צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

הבוקר נפתחה באולם "הכט" שבמרכז הכרמל ועידת עיריית חיפה ועיתון "הארץ" לחיים משותפים. בוועידה השתתפו ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, השר לבטחון פנים, עומר בר-לב, ראש עיריית אום אל פאחם-ד"ר סמיר סובחי מחאמיד, ראש עיריית מעלות תרשיחא-ארקדי פומרנץ וסגן ומ"מ רה"ע חיפה-נחשון צוק, חברי מועצות מרחבי הארץ, עיתונאים וחברי ארגונים ועמותות העוסקים בחברה משותפת.

בדברי הפתיחה שנשא השר בר-לב ציין השר, כי עם הגעתו הבוקר לוועידה בישר לראש העיר, על כך שבקרוב יתווספו שוטרים נוספים למצבת כוח האדם הקיימת של משטרת חיפה.

בהחלטה זו נענה השר לבקשת ראש העיר להקצות כוח אדם נוסף לתחנת משטרת חיפה, אשר יסייע לעובדי אגף האכיפה העירוני ויהווה מרכיב עיקרי וחשוב במסגרת מאמצי העירייה לחיזוק תחושת ביטחונם האישי של תושבי העיר.

בדברי הפתיחה שנשאה בכנס ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, התייחסה ראש העיר לבחירה לקיים את הכנס בחיפה ואמרה כי: "חיפה היא עיר שבה המושג "חיים משותפים" איננו רק סיסמא, אלא מציאות יום יומית. בחיפה חיים תושבים ממגוון רחב של עדות, דתות ולאומים, אשר יחד יוצרים את הפסיפס האנושי הייחודי כל כך, המתקיים בעיר. גם כאשר גורמים קיצוניים ניסו להבעיר את רחובות חיפה, ידענו להתאחד ומהר, כדי לנצח את יצר ההסתה וההקצנה. חיפשנו יחד את המשותף וסילקנו את המפריד, פעלנו מתוך אחריות, שפיות ובעיקר מתוך הבנה שכולנו שותפים לגורל. ידענו כולנו היטב שאין לנו חיפה אחרת".

הוועידה המשותפת עוסקת באתגרים שעלו במהלך השנה האחרונה בכל הנוגע ליחסי יהודים -ערבים בישראל, על כלל מורכבותם, דוגמת מגפת הקורונה, אירועי חודש מאי, הקמת הממשלה החדשה וגלי האלימות ברחוב הערבי. במהלך הוועידה דנו המשתתפים באתגרים אלה בזירה הארצית, המקומית והאזרחית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.