"אין לנו חיפה אחרת"

על רקע המצב השורר במדינה בימים האחרונים, יזמה עיריית חיפה קמפיין סובלנות, בהשתתפות דמויות חיפאיות מוכרות, יהודיות וערביות.

חיפה היא הרשות המקומית הראשונה שיוזמת פרויקט מסוג זה

במרכז הקמפיין, הנושא את הסיסמא "אין לנו חיפה אחרת", עומד מסר של קריאה לפיוס, לסובלנות, לאחדות ולדיאלוג, תוך הדגשת החשיבות של שמירת המרקם הייחודי של החיים המשותפים בעיר.

במסגרת הקמפיין צולמו יחד זוגות חיפאיים, יהודים וערבים, בעלי תחום עיסוק זהה. באופן זה הצטלמו לקמפיין צלמי העיתונות מישל דוט קום ורמי שלוש, השפים ורד פרן ועלאא' מוסא, הרופאים דר' נגה כרם ודר' רביע שחאדה, המסעדנים דנה שפירא וסטפן שחאדה ותלמידי בתי-הספר שקד הכט ומחמוד נג'מי.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "חיפה מהווה סמל לחיים משותפים. בשנים עברו, בזמן שערים משותפות חוו קשיים ומאבקים, חיפה תמיד נשארה מגדלור של שפיות. ביום שהאור יכבה על המגדלור הזה, לא יהיה לנו כחברה ישראלית, כיוון לעתיד טוב יותר. ברגעים קשים אלה, העוברים עלינו בימים אלו, על כולנו, יהודים וערבים, להיות חזקים ולפעול מתוך אחדות ואחריות. יחד נדע היטב לעבור את התקופה הקשה הזו".

אלירן טל, מנהל אגף הדוברות בעיריית חיפה: "בימים טעונים אלה, עיריית חיפה פועלת בכל דרך כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השפיות לחיפה. הפרויקט המדהים הזה הוא כלי נוסף להוריד את גובה הלהבות".

מיכה בריקמן, צלם הקמפיין: "כמו לכולם, גם לי כאב המצב וחשבתי איפה אני יכול לתרום מחלקת האלוהים הפרטית שלי. ההתגייסות המדהימה של אגף הדוברות הביאה אליי לסטודיו זוגות זוגות והרגעים שנקלטו בעדשת המצלמה היו אמיתיים לחלוטין, עם אפס בימוי".

קרדיט צילום: מיכה בריקמן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.