אימון אפקטיבי להפליא בלי לקום מהכיסא – חוג חדש בבית הספרדי

אימון אפקטיבי להפליא בלי לקום מהכיסא
אימון אפקטיבי להפליא בלי לקום מהכיסא

"מועדון שהחיינו" מציג: sitting gym, שיטת התעמלות ייעודית לגיל השלישי החוג החדש מתקיים בימי ראשון אחה"צ התרגול בשיטה משפר שיווי משקל, מחזק שרירים ועצמות ומקל על כאבים

פעילות גופנית היא מפתח לבריאות מיטבית ותפקוד תקין של כלל מערכות הגוף בכל גיל. כשמתבגרים, מתעצמת חשיבות שימור היכולות הפיזיות. בבית הספרדי נפתח חוג חדש: כושר גופני בשיטת sitting gym אשר מותאמת במיוחד לגיל השלישי. החוג מתקיים בימי ראשון בשעה 16:30 ב"מועדון שהחיינו".

חנה גרשמן, מנהלת השירות לקהילה בבית הספרדי, מדגישה את חשיבות הקשב לציבור. העניין סביב התעמלות בגיל מבוגר הוביל לפתיחת החוג, והרצאה בנושא זה שנערכה במועדון משכה עוד משתתפים ומשתתפות.

התרגול בחוג החדש כולל עבודה עם מכשירים ייעודיים לחיזוק שרירים ועצמות מכף רגל ועד ראש. תועלות נוספות הן שיפור שיווי המשקל והקואורדינציה, חיזוק יכולות המוטוריקה הגסה והעדינה וגם הקלה על כאבים.

כפי שניתן להבין מהשם, sitting gym, התרגול מתבצע בישיבה ולכן מתאים לכל בני ובנות הגיל השלישי. המשתתפים זוכים לתשומת לב אישית, ולפי הפידבקים אחרי השיעורים הראשונים התרומה לאיכות החיים היא לא "רק" בהיבט הפיזי, אלא כוללת גם את חידוד המחשבה והרמת המוראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.