פארק טכנולוגי חדש בנוף הגליל

פארק טכנולוגי חדש בנוף הגליל

מאכלס  15 מפעלים נקיים, מרביתם עתירי ידע והייטק

במתחם  מבנה מפעל "פניציה" לשעבר בפארק "ציפורית" של נוף הגליל, הוקם בחודשים האחרונים פארק טכנולוגי חדש העונה לשם  NOHA. לאחר שמבנה עבר שיפוץ והתאמות על ידי חברת ס.א.ל נדל"ן , הוא שווק בתוך פחות משנה ל – 15 מפעלים נקיים, מרביתם עתירי ידע והייטק, חלקם כבר פועלים ומעסיקים  כ – 600 עובדים.

הקומפלקס כולו מתרכז בתעשייה ירוקה,  מעוצב ברוח החדשנות הטכנולוגית, בדיוק ההיפך ממפעל "פניציה" הישן שפעל בו קודם.   "פניציה" עסק בייצור זכוכית, מי שמכיר את תהליך ייצור הזכוכית מבין שהמפעל לא היה ירוק, כך שהגעת המפעלים החדשים במקומו הינה בשורה שמבטאת את חזון העיר הירוקה נוף הגליל" נמסר מהעירייה.

 הפארק מתפרש על פני  שטח של  62 אלף מ"ר, כמעט כולו מאוכלס.  "קצב אכלוס מפעלי ההייטק והמפעלים עתירי הידע הוא חסר תקדים במדינת ישראל.  כל מטר מרובע נחטף כמו לחמניות טריות בשוק, מפעלים עומדים בתור והביקוש פשוט עצום " נמסר בישיבה שהתקיימה השבוע עם היזמים.

ברשימת המפעלים בפארק הטכנולוגי נמצא גם מפעל H2PRo   שמייצר טכנולוגיה חדשנית לייצור מימן ירוק לתעשיית הרכב החשמלי . כמו כן נכנסו למתחם סולאראדג', תדיראן, מאזני שקל, ארדן ועוד.

במתחם מועסקים כיום כ – 600 עובדים ובתכנון הרחבתו בעוד כ 15,000 מ"ר והגדלת מספר המועסקים בו לכ –   800

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.