ארגון נתוני "התאחדות בוני הארץ" קובע: משך הזמן להוצאת היתר בנייה בחיפה הוא הקצר ביותר מבין הערים הגדולות בארץ

עיריית חיפה

על פי נתוני הארגון, מספר החודשים הממוצע להוצאת היתר בנייה בחיפה נמוך משמעותית מהממוצע הארצי. על-פי נתונים אלו עמד בשנת 2020 על 20.2 חודשים בלבד, זאת לעומת הממוצע הארצי, שעמד על 29.4 חודשים.

כך למשל, מספר החודשים הממוצע להוצאת היתר בנייה בנתניה בשנת 2020 עמד על 23.6 חודשים, בראשון לציון – 26.4 חודשים, בירושלים – על 34.4, ברעננה – 40.9 חודשים וברמת-גן עמד הממוצע להוצאת היתר בנייה על 50.3 חודשים.

בשנת 2020 ו-2021 עמד מספר היתרי הבנייה שהתקבלו בחיפה על למעלה מ-400, כאשר על פי ההערכות מספר זה צפוי לעלות בשיעור ניכר בשנת 2022 ו-2023.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "ברצוני להודות לצוות המקצועי במינהל ההנדסה על עבודתם המקצועית והיעילה ולממלא מקומי ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, מיכאל אלפר, על פועלו לשדרוג האגף והטמעת נהלי עבודה חדשים. אנו נמצאים כיום בעיצומו של התהליך שעתיד להימשך ולהביא לייעול ולקיצור נוסף בהליכי הרישוי".

מ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת המשנה, מיכאל אלפר: "בשנתיים האחרונות הובלנו מהפכה במנהל ההנדסה ובפעילות הוועדה המקומית. במקביל ליצירת ודאות תכנונית שחיפה הייתה זקוקה לה, בוצע רה ארגון באגף הרישוי, שכלל ליווי מקצועי מטעם מומחים בתחום, במסגרתו נקלטו עובדים חדשים, שופרו תהליכי עבודה וחל שיפור רב בהתמקצעות הצוות. כל אלה הובילו לקיצור לוחות הזמנים והמדדים השונים מוכיחים זאת. נמשיך בהובלת השיפור לטובת תושבי חיפה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.