שלום כיתה א'… שוב!

בהמשך להתארגנות היעילה והעבודה האינטנסיבית במהלך השבועיים האחרונים, שבו ללימודים תלמידי כיתות א'-ג' בגלבוע. בשמחה רבה, במציאות מעט שונה ותוך התאמה והקפדה להנחיות נפתחו אתמול (א'), בתיה"ס שעמדו בנהלי משרד הבריאות: נר-הגלבוע, יד-לחמישה וגלבוע (בית אלפא). היום (שני), הושלם המהלך כאשר הצוותים החינוכיים המתינו בהתרגשות לקבלת הילדים, ופתחו את הלימודים באווירה חגיגית בבתיה"ס היסודיים: עמק-חרוד, הדמוקרטי, ושלהבות (חב"ד). מחר (שלישי), יפתחו בתיה"ס התיכוניים בגלבוע, עבור תלמיד יא'-יב'.

ראש המועצה סייר אתמול בביה"ס "יד לחמישה", ביחד עם המנכ"לית ענת מור, ואילו היום (ב'), הגיעו ליסודי עמק-חרוד, וביחד עם מנהלת ביה"ס (הילה שוב-גולן), עמדו מקרוב אחר העבודה הנהדרת בתקופת הלמידה מרחוק, והכנה המושקעת של בתי הספר לחזרה ללימודים. "מערכת החינוך מתחילה את חזרתה המדורגת לשגרת לימודים ואנו מאחלים לכולם חזרה מוצלחת ובטוחה!" אומר עובד נור. "עמלנו בזמן הפגרה הכפויה להכין את החזרה ללימודים באופן המיטבי ביותר עבור תלמידינו, ואני בטוח שהם ימשיכו להפליא בהישגיהם ההופכים את הגלבוע כולו, למקום טוב עוד יותר! אני מברך את התלמידים והצוותים, ותודה למנכ"לית המועצה שהובילה ההכנות המוצלחות ליום המשמח. לבסוף, הערכה גדולה להורים על תקופה מאתגרת". לצד הברכות ביקש ראש המועצה לחזור ולהדגיש כי "מדובר במגפה שהתפרצותה מחדש אפשרית בכל רגע, ומכאן, שהאתגר הגדול הוא באיפוק והאחריות של כולנו, חרף הרצון לחזור לשגרה מלאה". לדברי עובד נור.

סיכום הימים הראשונים לחזרה ללימודים מצביע על הגעה של מעל ל-70% מהתלמידים המורשים לחזור, והערכה היא שמספר זה יעלה במהרה. במוא"ז הגלבוע מביעים גם מילים חמות למחלקת התחבורה, שלמרות קוצר הזמן שעמד לרשותם, בזכות היערכות מיטבית, פעלו בצורה יעילה, ונתנו מענה מצוין באמצעות האוטובוסים הצהובים.

ברכות לכל העוסקים במלאכה וחזרה מוצלחת ללימודים.

צילום: דובר מועצה אזורית הגלבוע

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.