נוף הגליל תעניק אזרחות כבוד למנכ"ל מד"א אלי בין

צילום נוף הגליל

התואר היוקרתי שמוענק בדרך כלל לשרים ולראשי ממשלה, יוענק לאלי בין כאות הוקרה על פעילותו המאומצת למען בריאות תושבי העיר בימי שגרה ובמיוחד בתקופת הקורונה

מועצת עיריית נוף הגליל אישרה ביום רביעי שעבר פה אחד את הצעת ראש העיר רונן פלוט, להעניק למנכ"ל מד"א אלי בין את התואר היוקרתי אזרח כבוד של העיר. התואר יוענק לבין כאות הוקרה והערכה של העיר על פועלו המיוחד למען בריאות תושביה  בימי שגרה ובאופן מיוחד בימי הקורונה.

צילום מד"א

"מנכ"ל מד"א נרתם להפעיל תחנות דרייב לביצוע בדיקות קורונה בשני סבבים בנוף הגליל. כמו כן הוא נענה בחיוב והתגייס לבצע בדיקות יזומות בכל בתי אבות ובמקבצי הדיור המוגן וזאת למרות הלחץ האדיר והעומס בו היה נתון בשיא המגיפה", סיפר ראש העיר פלוט וציין כי "מעבר לימי הקורונה, גם בעת שגרה, מנכ"ל מד"א פועל רבות למען העיר והפריפריה  בכלל. אלי בין מכיר היטב את נוף הגליל, הוא מבין את  הצרכים המיוחדים של העיר ובתוך כך נרתם לסייע באופן ממשי ומציל חיים", סיכם פלוט.

בין כאמור יוכל לצרף בקרוב לרשימת תאריו את היותו אזרח כבוד של העיר נוף הגליל. הוא יצטרף לרשימה מכובדת של אנשים שמחזיקים בתואר בתוכם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הכלכלה אלי כהן, שר השיכון לשעבר יואב גלנט ויו"ר קק"ל דני עטר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר