נהריה: הושלמה ההיערכות לשנת הלימודים החדשה!

נהריה: הושלמה ההיערכות לשנת הלימודים החדשה!
צילומים: עיריית נהריה

צוותי הרשות ממחלקת הביטחון, מינהל החינוך, אגף משאבי אנוש ומחלקת כוח האדם בעירייה, קיימו מפגשים וימי היערכות מקצועיים לצוותים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג • במקביל, השלימו צוותי אגף שפ"ע ואגף תפעול את שדרוג וחידוש מרחבי הלמידה והחצרות בבתי הספר ובגנים בעיר

צוות מחלקת הביטחון של עיריית נהריה קיים בשבועיים האחרונים כנסים עם רכזי הביטחון הבית ספריים, בהם ניתנו דגשים רלוונטיים ובוצע ריענון הנחיות בתחום הביטחון והבטיחות בעתות שיגרה וחירום. לרכזים ניתנה גם הרצאה של קצין ההגנה המרחבית של אוגדה 91 בצה"ל, האמונה על גזרת גבול לבנון וכן, הרצאה של ישראל טוצקוב, מתחנת משטרת נהריה, שהעלה דגשים בכל הקשור לממשקי עבודה של רכזי הביטחון מול המשטרה.

כנס נוסף יועד למאבטחי מוסדות החינוך לקראת שנת הלימודים, בו רועננו הנחיות ונהלים והוצגו סמכויותיו של המאבטח. במפגש ניתנה הרצאה של חבלן מתחנת משטרת נהריה בנוגע לתרחישים והתנהלות בעת אירוע חפץ חשוד בתחומי מוסד חינוכי.

כנסים נוספים התקיימו לסייעות הצהרונים ואבות הבית של מוסדות החינוך, שעסקו בנושא הבטיחות והביטחון בצהרונים, רועננו נהלים ודרכי התנהגות בשעת חירום ובעת תרחישים של ירי טילים, רעידת אדמה ופגעי מזג האוויר.

גם מינהל החינוך, אגף משאבי אנוש ומחלקת כח האדם השלימו את ההכנות וקיימו מפגשים עם תומכות החינוך (סייעות) גני הילדים ועם תומכות ותומכי החינוך של בתי הספר.

צוותי אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) ואגף תפעול, השלימו את שדרוג וחידוש מרחבי הלמידה והחצרות בבתי הספר ובגנים בעיר שיקבלו מחר (יום חמישי) את פניהם של הילדות והילדים וכן את צוותי החינוך והמנהלה בגנים העירוניים ובבתי הספר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.