הדיבייט המסורתי של אוניברסיטת חיפה יתקיים שבוע לפני המועד החדש לבחירות לראשות העיר

פוזיציה!
פוזיציה!

העימות המסורתי של אוניברסיטת חיפה בין המועמדים לרשות עיריית חיפה יתקיים השנה ב – 20.02.2024, יא אדר א', בשעה 19:30, שבוע לפני הבחירות. את הדיבייט מארגן ומנחה פרופ' איתי בארי, ראש המחלקה למנהל ומדיניות ציבורית בבית הספר למדעי המדינה. "מלחמת חרבות ברזל מחריפה את המאבק הפוליטי ומגבירה את חשיבות תוצאות הבחירות לראשות עיריית חיפה. הציבור עייף וחסר סבלנות יותר מתמיד כלפי פוליטיקה קטנה, פלגנות, ביצועים בינוניים ואי קיום הבטחות. הציבור החיפאי מצפה לשילוב כוחות פוליטיים ולביצועים גבוהים לקראת האתגרים העצומים בפניהם עומדת העיר חיפה: לכידות חברתית, ביטחון אישי ומוכנות למצבי משבר מתמשכים". אמר פרופ' בארי. 

זוהי מערכת הבחירות השלישית לראשות עיריית חיפה שבה מקיים פרופ' בארי את הדיבייט הפוליטי – והוא יתקיים על פי כללי הדיבייט הפוליטי הנהוגים בעולם – שאלות למועמדים ושאלות-תשובות בין המועמדים; זמן קצוב לתשובות; שאלות מהקהל וכד'. כמו בפעמים הקודמות, הציבור החיפאי מוזמן להשתתף באירוע – שישודר במקביל ברשתות החברתיות של האוניברסיטה. "ישנה חשיבות ציבורית ודמוקרטית גדולה לקיום של עימותים פומביים מסוג זה. זהו המקום של הבוחרים והבוחרות, שבוע לפני הבחירות, לשמוע בצורה מסודרת את העמדות של המועמדים לגבי סוגיות מפתח, בלי פילטרים של יחסי ציבור, סיסמאות או קלישאות", אמר פרופ' בארי.

לדבריו, אין ספק שלמלחמת חרבות ברזל תהייה משמעות והשפעה גדולות על הבחירות המקומיות. "מעמדו וחשיבותו הגדולה של השלטון המקומי והציפיות הגבוהות מהעיריות גברו בחודשים האחרונים, במיוחד לאור ההתנהלות והביצועים הירודים של משרדי ממשלה. אבל ספק אם קיימת אחדות דעים. הבחירות המקומיות ינקזו לתוכן מאבק פוליטי חריף – לראשונה מאז הרפורמה/הפיכה ומאז אירועי ה-7 באוקטובר הבוחר הישראלי יבקש לעצב מחדש את פני המנהל הציבורי בישראל".

ההזמנה להשתתפות בדיבייט נשלחה לכל מי שהכריז על מועמדותו לראשות העיר והשתתפות שמורה למועמדים במועד קיומו של הדיבייט – ולהם בלבד.

המאשרים את השתתפותם, נכון לרגע שליחת ההודעה:, יצחק בלס, איברהים גאטס, אביהו האן,  דוד עציוני, קיריל קארניק, שרית גולן שטיינברג ויוסי שלום.

עימות בין המועדים והמועמדות לראשות עיריית חיפה, 20.02.2024, יא אדר א', בשעה 19:30,  אולם הכט, אוניברסיטת חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.