ביקור של מנהל התוכנית הלאומית לילדים ונוער '360' בנהריה

צילום: עיריית נהריה

אחיה קאמרה, מנהל התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון-360, הגיע לביקור בעיר נהריה. הביקור החל במפגש עם הנהלת העירייה, במהלכה סקר בפניו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, את התפתחותה של העיר בתחומים השונים, את הפעילות והמיזמים בתחום החינוך בדגש על פעילותה הנרחבת והחשובה של 'תוכנית 360' בעיר נהריה והשפעתה הרבה על ילדים ובני נוער בעיר.

התוכנית הלאומית '360' שמה לה למטרה לצמצם את היקף הילדים ובני הנוער החיים במצבים המסכנים אותם במשפחתם ובסביבתם. ייחודיותה של התוכנית היא בהיותה מנוהלת במשותף על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים המוביל ומתכלל את התוכנית יחד עם משרד החינוך (השותף להפעלת התוכנית במחוזות), משרד הבריאות, משרד העלייה והקליטה והמשרד לביטחון פנים. בנוסף, שותפים בתוכנית מרכז השלטון המקומי ואשלים, ג'וינט ישראל, המשתתפת ביישום המרכיב לגיל הרך.

לביקורו של קאמרה נלוו טניה לוי, מנהלת מחוזית של התוכנית הלאומית וסגניותיה: מיקי אלירז ודועאא חטיב. בהמשך סייר קאמרה עם צוות מינהל החינוך של עיריית נהריה ועם המנהלת היישובית של תוכנית 360 בנהריה, ליטל ברוור, במרכז לגיל הרך שנפתח לאחרונה במרכז הקהילתי ברחוב האיריס בעין שרה, בו פועלות מספר תוכניות חשובות בשיתוף ובסיוע התוכנית הלאומית '360'.

קאמרה התרשם מהעשייה הרבה וציין את שיתוף הפעולה המוצלח עם עיריית נהריה שהתפתח בשנים האחרונות וציין, כי צוות התוכנית הלאומית עומד לרשות העירייה בהמשך קידום תוכניות חשובות למען קהילת העיר- ילדים ובני נוער.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.