שרון זייד נבחר לתפקיד מנכ"ל אוניברסיטת חיפה

מר שרון זייד נבחר לתפקיד מנכ"ל אוניברסיטת חיפה והחליף בתפקיד את מיכאל ויינר, שפרוש לגמלאות. מר זייד, שכיהן בעברו בתפקידי מפתח במשק הישראלי במגוון חברות, כשבתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת ברן, בחר להצטרף לאוניברסיטת חיפה על מנת לקדם את חזון הקיימות החדש שלה.

"אני מודה על האמון שניתן בי על ידי חברי ועת האיתור ואעשה את הדרוש על מנת  לתרום רבות להמשך קידומה של אוניברסיטת חיפה בזירה הלאומית והבינלאומית. לאוניברסיטת חיפה יש תפקיד מפתח  בחיזוקה של החברה הישראלית, ואני גאה להיות חלק ממנה וכחלק ממימוש חזון הקיימות החברתית והסביבתית אותו מובילה האוניברסיטה", אמר זייד.

            "אנו שמחים על הבחירה במר שרון זייד לתפקיד מנכ"ל האוניברסיטה. הניסיון הניהולי העשיר שלו וההצלחות הרבות שרשם לאורך השנים יאפשרו לו להוביל את אוניברסיטת חיפה למחוזות חדשים. מחויבותנו להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה והחברה ובשורת הקיימות שגיבשנו באוניברסיטה, הם שינחו את עבודתו של מר זייד ואני מאחל לו הצלחה רבה. אנחנו מודים למיכאל וינר על שירותו הארוך והמסור את האוניברסיטה", אמר נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' רון רובין.

זייד, בן 58, אלוף משנה במילואים, בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון כיהן בעברו בתפקידי מפתח במשק הישראלי במגוון של חברות, בין היתר – כמנכ"ל קבוצת ברן, שם היה אחראי על בנית תכנית אסטרטגית לצמיחת החברה בפעילותה הרב לאומית; בקבוצת בז"ן; מנהל תשתיות ותפעול מרכזי הפיתוח, המכירות והלוגיסטיקה באירופה, אפריקה, רוסיה והמזה"ת של אינטל ישראל ועוד.

זייד נמנה החל משנת 2018 על חברי הוועד המנהל של אוניברסיטת חיפה כנציג ציבור, מה שהקנה לו ידע מעמיק על התהליכים האסטרטגיים המתנהלים באוניברסיטה ובראשם, החזון לפיו האוניברסיטה מחויבת לקיימות סביבתית וחברתית למען עתיד האנושות והחברה הישראלית, על פי 17 המדדים לפיתוח אנושי בר קיימא של האום –   SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS  (SDG).

כיום נמצאת האוניברסיטה בתהליך של העמקת הפעילות שלה במרחב העיר חיפה, כשהשנה יפתח לראשונה הקמפוס הטכנולוגי החדש בעיר התחתית. כמו כן, האוניברסיטה נמצאת במשא ומתן מתקדם להטמעת המרכז האקדמי ויצ"ו באוניברסיטה. האוניברסיטה אף פועלת להרחבת הפעילות של בית הספר למדעי הים שלה, ע"ש ליאון צ'רני, למוקדים נוספים לאורך קו החוף.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.