הודות לתרומה על סך 5 מיליון דולר של קרן פטריק ולינה דרהי – אוניברסיטת חיפה תרחיב את הפעילות בתחומי הבינה המלאכותית בקמפוס הטכנולוגי

מתחם על שם דר דויד דרהי (60)
מתחם על שם דר דויד דרהי (60)

* *

אוניברסיטת חיפה חנכה את המתחם האקדמי לבינה מלאכותית ע"ש ד"ר דויד דרהי, הודות לתרומה של 5 מיליון של קרן פטריק ולינה דרהי. המתחם החדש מהווה את המשך פיתוחו של קמפוס העיר הטכנולוגי ע"ש לורי לוקיי, המהווה כיום את מרכז הפעילות של תחום מדעי הנתונים של האוניברסיטה.

"אנחנו מודים מקרב לב למשפחת דרהי על תרומתם החשובה, שתאפשר לנו להמשיך ולפתח את הקמפוס הטכנולוגי שלנו, ולאפשר לחברי וחברות הסגל ולסטודנטים ולסטודנטיות להוביל את המחקרים החדשניים ביותר בתחומי מדעי הנתונים ובינה מלאכותית. מיקומו של הקמפוס הטכנולוגי, בלב רובע החדשנות, מאפשר לנו להוביל שינוי חברתי וכלכלי משמעותי לטובת חיפה, הצפון ומדינת ישראל כולה. תרומתם הנדיבה של משפחת דרהי תאפשר לנו להעמיק עוד יותר את המחויבות שלנו לשינוי חברתי באמצעות מחקר חדשני ופורץ דרך", אמר נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין.

״אנו גאים לקחת חלק בפיתוח תחום הבינה המלאכותית באוניברסיטת חיפה. פרויקט זה מהווה חוליה בשרשת פרויקטים חדשניים בהם תומכת הקרן במוסדות אקדמאים מובילים בארץ ובעולם״, אמרו במשפחת דרהי.

קמפוס העיר הטכנולוגי של אוניברסיטת חיפה ע"ש לורי לוקיי שהושק השנה הוא קמפוס עירוני, הכולל שלושה מתחמים: בניין דילן שנמצא בנמל 16, וכולל בעיקר כיתות ומתחמי למידה חדשניים לסטודנטים; בניין ברחוב פלמר 4, שנמצא כעת בשיפוצים ויכלול כיתות ומעבדות; מתחם רחוב הנמל 63-67, שכולל את משרדי חברי וחברות הסגל ומעבדות מחקר. המתחם האקדמי לבינה מלאכותית ע"ש ד"ר דויד דרהי נמצא במתחם הנמל 63-67 והתרומה אף תסייע להקמת 3 קומות נוספות בבניין בפלמר 4.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.